دو مرد که به اتهام قتل سه عضو خانواده‌ای در رودبار جنوب بازداشت شده بودند، محاکمه و به سه بار قصاص در ملأعام محکوم شدند.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۲۶

سهراب سالاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: این جنایت شامگاه 14 خرداد سال 94 در بلوار اصلی رودبار رخ داد. متهمان که دو نفر بودند، به دلیل اختلاف خانوادگی و طایفه‌ای به خانه‌ای حمله کردند و زن و شوهری را همراه دختر خردسالشان هدف شلیک‌های مرگبار قرار دادند و آنها را به قتل رساندند. این درحالی بود که دو عضو دیگر این خانواده نیز مجروح شدند.

وی افزود: متهمان که دو نفر بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و مدتی بعد بازداشت شدند. آنها به این جنایت اعتراف کردند و روانه زندان شدند. در ادامه شش همدست آنها نیز در عملیات‌هایی جداگانه بازداشت شدند. با گذشت دو سال از این جنایت دو متهم پرونده در دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت محاکمه شدند.

سالاری ادامه داد: متهم ردیف اول (الف ـ م) به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی، مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر، مشارکت در آدم‌ربایی همراه با آزار و اذیت، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی و اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق تیراندازی، به سه بار قصاص در ملأعام و 39 سال و هشت ماه حبس و 74 ضربه شلاق، متهم ردیف دوم (الف ـ م) نیز به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی، مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر، مشارکت در آدم‌ربایی همراه با آزار و اذیت، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی به سه بار قصاص در ملأعام و 16 سال حبس و شش متهم دیگر به حبس محکوم شدند./ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها