با بهره برداری از ٢٤ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان خوزستان ٥٠٠٠ شغل مستقیم ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۹۱
ایجاد 5000 شغل در خوزستان با بهره برداری از 24 طرح صنعتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، «علی اشرف افخمی» مدیرعامل این بانک در دیدار با «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، ضمن اشاره به طرح های در دست اجرای بانک صنعت ومعدن در این استان تصریح کرد: برای بانک ما مایه افتخار است که همواره نقش موثری در توسعه صنعتی و محرومیت‏زدایی این استان سرفراز، مقاوم و استراتژیک کشورمان داشته باشد.

وی، گفت: امیدواریم بانک صنعت و معدن با ظرفیت تخصصی و قابلیت اثرگذاری بالای خود، موجبات گسترش استقلال، رفاه، امنیت و فعال شدن و بهبود بیش از پیش فضای کسب و کار در این خطه از کشور را فراهم آورد.

در این دیدار استاندار خوزستان نیز اظهار داشت: بانک صنعت و معدن با تأمین مالی طرح های بزرگ صنعتی نظیر نیروگاه بهبهان، فولاد شادگان، پتروشیمی مسجد سلیمان، فولاد روهینا، آریا استیل الوند، نقش مؤثری در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در استان خوزستان داشته است.

وی، تصریح کرد: فولاد روهینا در دزفول و پتروشیمی مسجد سلیمان در رفع محرومیت از این دوشهر تأثیرگذار بوده و این دو مجموعه صنعتی با ایجاد یکهزار و ١٤٥ شغل چهره منطقه را متحول خواهد ساخت.

شریعتی، افزود: امیدواریم حمایت بانک صنعت و معدن موجب افزایش توان تولید سیمان خوزستان در راستای گسترش صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس شده و در نتیجه به استان خوزستان در تسریع روند توسعه اقتصادی کمک کند.

وی، وجود منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از سویی و داشتن بیش از ٦٧٠ کیلومتر راه آهن، دو فرودگاه بین‌المللی و فرودگاه‏های دیگر محلی را به عنوان مزایای این استان صنعتی نام برد و توضیح داد: تمامی شهرستان های استان دارای شهرک صنعتی فعال هستند و ٢٢ شهرک صنعتی در خوزستان با 2400 هکتار مساحت استعداد مناسبی به این استان در مسیر توسعه می بخشند.

گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خوزستان حدود ٥٣٤ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

* پیام تسلیت مدیرعامل بانک به مناسبت جان باختن معدنچیان استان گلستان

«علی اشرف افخمی» همچنین در پیامی جان باختن جمعی از معدنکاران استان گلستان را تسلیت گفت.

در پیام افخمی آمده است:

ضایعه دردناک فروریختن معدن و جان باختن جمعی از معدنکاران پرتلاش و زحمتکش در استان گلستان سبب تاسف و تاثر عمیق ملت ایران شد.

این ضایعه دردناک و اتفاق ناگوار برای مردانی رخ داد که تا ساعاتی پیش برای کسب رزق و روزی خود تیشه بر دل سنگ و خاک می زدند اما متاسفانه خاک جسم آن ها را فراگرفت ولی نامشان به عنوان انسان های شریف برای همیشه ماندگار شد.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به مردم شریف ایران و هموطنان عزیزمان در استان گلستان مراتب همدردی خانواده بانک صنعت و معدن را با بازماندگان این حادثه غمناک اعلام می نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها