میزبان‌های ملی‌پوشان والیبال معرفی شدند

با برپایی چند مرحله اردو، ملی‌پوشان والیبال برای بازی‌های دوستانه در اروپا آماده می‌شوند. همان‌گونه که فدراسیون والیبال اعلام کرده است دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خرداد با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۴۳

تیم ملی والیبال تمرینات آماده سازی خود را از 19 فروردین در تهران آغاز کرده است و این تمرینات از 17 اردیبهشت به شکل اردوی برون مرزی در سه کشور مونته‌نگرو، اسلوونی و لهستان پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان ایران ساعت 4 بامداد یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) و پرواز اتریشی، تهران را به مقصد وین ترک می‌کنند و پس از شش ساعت توقف در فرودگاه وین، به سمت شهر «پودگوریتسا» پایتخت مونته نگرو پرواز می‌کنند.

تیم ملی اردوی نخست خود را از 17 تا 22 اردیبهشت در مونته‌نگرو برپا و علاوه بر پیگیری تمرینات بدنسازی و توپی، دو مسابقه دوستانه با تیم ملی والیبال مونته‌نگرو برگزار می‌کند.

ملی‌پوشان ایران از 22 تا 28 اردیبهشت در «لیوبلیانا» اسلوونی اردو می‌زنند و در این مدت نیز دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی مردان اسلوونی برگزار خواهند کرد.

شهر «کاتوویچ» لهستان سومین شهر میزبان تیم ملی والیبال ایران در اردوی برون‌مرزی اروپاست که ملی‌پوشان از 28 اردیبهشت تا یکم خرداد در این شهر تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و یک دیدار دوستانه نیز با تیم ملی والیبال لهستان برگزار می‌کنند.

سعید معروف، محمد طاهر وادی، فرهاد سال افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری 16 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها