ثریا قاسمی بیش از پنج دهه است که در عرصه سینما و تلویزیون ایران حضور اثرگذار دارد. او در همه این سال‌ها تلاش کرده،‌ کیفیتی بالا‌تر از هنر بازیگری خود ارائه کند.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۶۱

قاسمی در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سینماپرس گفت: دردها و حرف‌های ما زیاد است، اما گوش شنوایی برای شنیدن آنها وجود ندارد. ما چه مطالبه‌ای می‌توانیم از روسای جمهور و مدیران فرهنگی داشته باشیم، در صورتی که به مطالباتمان توجهی نمی‌شود و اصلا ما را نمی‌بینند!

بازیگر فیلم سینمایی ویلایی‌ها و پدر آن دیگری افزود: طی سال‌های اخیر بسیاری از سینماگران و هنرمندان در تأمین نیازهای اولیه زندگی‌شان دچار مشکلات عدیده شده‌اند، اما هیچ یک از مدیران فرهنگی و سینمایی به مشکلات آنها توجهی ندارند و اصلا قدمی برای رفع مشکلات متعدد آنها برنداشته‌اند.

بازیگر سریال تلویزیونی معمای شاه و کلاه پهلوی با بیان این‌که حمایت از پیشکسوتان و بیکاری آنها در سینما نیاز به تصویب قانونی هدفمند و همچنین حمایت دولت از آن را دارد و باید به دست افرادی امین و مومن سپرده شود، اظهار کرد: این کار باید به صورتی باشد که قسمتی از دستمزد افرادی که کار می‌کنند را در صندوقی ذخیره کنند تا به افرادی که بیمار یا ازکارافتاده هستند، تعلق بگیرد.

این بازیگر افزود: ما نیازمند توجه مدیران به پیشکسوتان تمام حوزه‌ها و رشته‌ها هستیم، نیازمند کارآفرینی و اشتغال هستیم تا بتوانیم به آینده امید داشته باشیم و امیدوارم این اتفاقات در کشورمان رقم بخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها