سید حسن نصرالله ،دبیرکل حزب الله لبنان عصر دیروز و به مناسبت روز جانباز سخنرانی کرد . وی ضمن محکوم کردن سکوت جهان عرب در قبال اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اعلام کرد نهادهای حقوق بشری، ملت های عربی، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و رسانه های عربی کجا هستند؟ سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مساله فلسطین و اسرای فلسطینی اشاره کرد و گفت: ما با قدرت از مقاومت اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی حمایت و با آنها ابراز همبستگی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۰۷

وی افزود: هراس اسرائیلی از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی طبیعی است، اما سکوت جهان عرب در قبال آن عجیب است. اگر اسرای کشورهای هم‌پیمان آمریکا همانند اسرای فلسطینی به اعتصاب غذا دست می زدند، جهان ساکت نمی نشست.وی اظهار کرد: نهادهای حقوق بشری، ملت های عربی، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و رسانه های عربی کجا هستند که در قبال اعتصاب غذای اسرای فلسطینی سکوت پیشه کردند. ماهواره ها و شبکه های عربی هستند که در حال حاضر به داعش در برابر نیروهای عراقی کمک می کنند، زیرا هدف، پیوستن عراق به آمریکاست.

وی به تحولات یمن و جنایات عربستان اشاره کرد و گفت: قحطی، امروز میلیون ها نفر از مردم یمن را تهدید می کند، اما هیچ کس جرات ندارد کلمه حق را بر زبان آورد.دبیرکل حزب الله به مساله جانبازان لبنانی اشاره کرد و افزود: فداکاری های جانبازان به هدر نرفت، بلکه موجب دستاوردهایی برای وطن و امت شد و به برکت ایثارگری های آنهاست که مرزهای لبنانی- سوری شاهد تحولی اساسی و خیلی مهم است.امروز مرزهای لبنانی به استثنای منطقه جرود عرسال پس از اخراج عناصر مسلح سوری، امن است و جرود عرسال هم در مرحله آینده باید به منطقه امنی تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها