افتتاحیه نمایشگاه کتاب با حضور رئیس مجلس

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۵۲

به گزارش جام‌جم، مراسم افتتاحیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناشران و اهالی فرهنگ برگزار می‌شود. هیاتی از ناشران و اهالی فرهنگ ایتالیا به عنوان مهمان ویژه در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت. این مراسم صبح امروز در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به استقبال دانشجویان تهرانی برای دریافت بن خرید کتاب در نمایشگاه امسال کتاب تهران، سهمیه اندکی برای ثبت‌نام دانشجویان این استان در نظر گرفته شده که این دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت TIBF.IR نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

خبر دیگر از نمایشگاه کتاب این‌که، 9 استان کشور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند پرداخت. برنامه‌های استان‌ها از روز پنجشنبه 14 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. روزهای استان‌ها به ترتیب عباتند از: استان مرکزی، خراسان شمالی، همدان، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی.

سی‎امین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت‌ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها