یزدانی برای جشنواره ملی خلیج‌فارس خواند

‌اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و اجرای برنامه‌های متعدد در ساحل بندر لافت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۴۹

‌به گزارش ایسنا، ‌مراسم اختتامیه با معرفی برگزیدگان دومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی خلیج‌فارس همراه بود. تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران خلیج‌فارس و تقدیر از سخنرانان، نشست بین‌المللی علمی، مرور تاریخ فرهنگی اجتماعی خلیج‌فارس نیز از دیگر برنامه‌های اختتامیه این جشنواره بود.

رونمایی آثار مربوط به خلیج‌فارس از دیگر برنامه‌های اجرایی در روز ملی خلیج‌فارس بود و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمبر ملی خلیج‌فارس، کتاب چهره‌های ماندگار خلیج‌فارس و تابلو خلیج‌فارس اثر معلولان مشهد رونمایی به عمل آمد. اجرای قطعه موسیقی «خلیج‌فارس» توسط رضا یزدانی از دیگر برنامه‌های جذاب اختتامیه بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت. در مجموع 9 گروه موسیقی در دو شب در این جشنواره به اجرای برنامه پرداختند که از جمله آنها می‌توان به گروه‌های نغمه هرمزگان، لیان بوشهر، رقص شمشیر مالکی سیستان، میسان و مندیر خوزستان اشاره کرد. اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در ساحل بندر لافت، افتتاح نمایشگاه عکس خلیج‌فارس، نمایشگاه مد و لباس خلیج‌فارس از جمله برنامه‌های بخش جنبی روز اختتامیه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها