جام جم آنلاین: مردم دیگر در فونیکس شبها به تنهایی بیرون نمی روند. همکاران شبها به اتفاق سراغ خودروهای خود می روند و والدین نمی گذارند فرزندان از دید آنان دور شوند.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۵

گزارش های مربوط به این که نه یک ، بلکه دو قاتل زنجیره ای در ماه های اخیر در این شهر یازده نفر را در خیابان های تاریک به طور تصادفی کشته اند ، خواب و آسایش را از مردم این شهر دور کرده و ترس و وحشتی باور نکردنی بر جان شان انداخته است . به گزارش آسوشیتدپرس ، والری الویدرز ، 25 ساله که به تنهایی با دختر 6 ماهه اش در منطقه مرکزی فونیکس که بسیاری از این جنایات در آنجا رخ داده زندگی می کند ، گفت : بشدت می ترسم. اگر اتفاقی رخ دهد باید از خودم و دخترم دفاع کنم. کشتارها و مجروح کردن حداقل 16 نفر دیگر در شرایطی انجام شده که قربانیان مشغول انجام کارهای عادی روزانه خود بوده اند. یک نفر هنگام موتورسواری ، دیگری هنگام جارو کردن خودروی خود در یک کارواش و یکی هنگام انتظار در ایستگاه اتوبوس.
پلیس معتقد است 6 قتل کار یک مرد است که پس از غروب آفتاب دست به جنایت می زند. 5 قربانی او زن بوده اند. بعضی از آنان با گلوله کشته شده اند. مظنون دوم که 5 نفر را کشته فقط از هفت تیر استفاده می کند.
پلیس می گوید وی قربانیان خود را زیرنظر می گیرد و وقتی تنها باشند از پشت سر به آنان شلیک می کند. او درساعات آخر شب یا ساعات اولیه صبح اقدام به جنایت می کند. شانزده نفر از قربانیان این فرد با جراحت از مرگ گریخته اند.
تعداد جنایات حتی در شهری که یکی از خشن ترین شهرهای امریکا است ، بی سابقه و زیاد است.
پلیس اعلام کرد در سال 2005 در این شهر 1.5 میلیون نفری در هر 38 ساعت یک قتل رخ داد.
پلیس دو نیروی ضربت متشکل از 120 مامور برای دستگیری این افراد تشکیل داده است و ماموران صدهزار دلار جمع آوری کره اند تا به کسانی که اطلاعاتی درباره قاتلان بدهند ، پاداش بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها