آمار معاملات فروردین نشان می‌دهد ارزش کل دادوستدهای ابزارهای نوین مالی، 6/12 درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۴۱

به گزارش تسنیم، براساس گزارش منتشر شده توسط اطلاعات منتشره اداره آمار و اطلاعات شرکت بورس در فروردین امسال از 105 کارگزار فعال در بورس، 103 کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده‌اند. همچنین در این مدت 07/40 درصد از کل معاملات الکترونیکی در پنج کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری‌های مفید با 76/22 درصد، آگاه با 09/5 درصد، فارابی با 04/5 درصد، مبین سرمایه با 83/3 درصد و بانک کشاورزی با 35/3 درصد رتبه‌های اول تا پنجم را به نام خود ثبت کردند. این گزارش می‌افزاید: از کل معاملات ماه گذشته نیز بیش از 23 هزار میلیاردریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که 31 درصد کل خرید و فروش است و ارزش کل خرید و فروش در فروردین هم بیش از 75 هزار میلیارد ریال بوده است.

براین اساس ارزش خرید و فروش خرد و بلوک در این مدت معادل 81 درصد کل معاملات بوده و ارزش خرید و فروش عمده 6 درصد از معاملات و ارزش کل سایر ابزارهای نوین مالی 6/12 درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است.

این گزارش می‌افزاید: تعداد پنج شرکت کارگزاری نیز در ماه گذشته 93/29 درصد کل ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند که براین اساس شرکت‌های کارگزاری مفید با 10/8 درصد، کارگزاری بانک پارسیان با 54/7 درصد، کارگزاری بانک کشاورزی با 67/6 درصد، کارگزاری بانک ملت با 32/4 درصد و بانک ملی ایران با 30/3 درصد در رتبه‌های اول تا پنجم این جدول قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها