اتهام به یوفا / انجمن متقلبان پولدار!

باز هم یوفا، باز هم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا ، باز هم رئال مادرید و باز هم اتهام تقلب! دوباره اخبار بر سر تقلبی بودن قرعه کشی بر سر زبان ها افتاده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۳۳
اتهام به یوفا / انجمن متقلبان پولدار!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میرور، نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از روز دوازدهم اردیبهشت ماه آغاز می شود. بر طبق قرعه کشی انجام شده در این مرحله تیم های همشهری یعنی رئال مادرید و اتلتیکومادرید به مصاف هم می روند و موناکو و یوونتوس دیگر دیدار را برگزار می کنند.

به فاصله کمی از از زمان برگزاری قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا که در شهر نیون سوئیس برگزار شد باز هم اتهامات فراوان پیرامون تقلب در قرعه کشی مطرح شده است. در واقع حرکت یان راش سفیر این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چنین شک و شبهاتی را ایجاد کرده است.

او برای برداشتن گوی همه آن‌ها را در ظرف چرخاند و سپس یکی را انتخاب کرد. تا این جا همه چیز طبق روال پیش می رفت اما هنگامی که خواست گوی دوم یعنی اتلتیکو را بردارد،بدون چرخش و خیلی سریع گوی دوم را انتخاب کرد. این حرکت بار یوفا را متهم کرد که از گوی های گرم در قرعه کشی استفاده می کند.

چند سال پیش هم اتهام تقلب در قرعه کشی باز هم به رئال مادرید نسبت داده شده بود. کسانی که بحث ادعا را تقلب می کنند می گویند یوفا از توپ های گرم استفاده می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها