تولید مشترک پوشاک برندهای معروف

رئیس اتحادیه پوشاک از تحقق تولید مشترک پوشاک برندهای معروف در ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۶۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما‏، ابوالقاسم شیرازی در نشست خبری با اشاره به شناسایی ظرفیت تولیدی‌های پوشاک که امکان تولید درکشور را از دست داده‌اند، افزود: این تولیدی‌ها با کمک سرمایه‌گذاران ایرانی که صاحبان برندهای خارجی در ایران هستند‏، تولید این نوع پوشاک را در کشور انجام خواهند داد. وی با اشاره به تولید انبوه پوشاک با کیفیت ایرانی و عرضه آنها با برندهای خارجی عنوان کرد: این روبه‌رو به کاهش است و از این پس تولیدات این کارگاه‌ها با نام داخلی عرضه خواهد شد.

شیرازی جذب سرمایه‌گذاران خارجی را از دیگر دستاوردهای صنعت پوشاک تاکنون اعلام کرد و ادامه داد: پس از مذاکرات انجام شده با کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان‏، تولیدات ایرانی براساس مد روز و با توجه به فرهنگ ایران اسلامی تولید می‌شود و کیفیت آنها نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه پوشاک با اشاره به علاقه‌مندی روس‌ها به جایگزینی پوشاک ایرانی به جای پوشاک ترک گفت: با حضور سرمایه‌گذاران خارجی در ایران، پوشاک باکیفیت در ایران تولید و بخشی از آن نیز صادر خواهد شد. وی ارزش افزوده صنعت پوشاک را نسبت به دیگر صنایع قابل توجه دانست و افزود: ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال در این صنعت بسیار بالاست، اما تولید در این بخش باید مدیریت شود تا برای مصرف‌کننده قابل قبول باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها