افزایش فضای رفاهی نمایشگاه کتاب

معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به آماده‌سازی نهایی سازه‌های رفاهی نمایشگاه عنوان کرد: فضای رفاهی و خدماتی نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۲۰

به گزارش تسنیم، مهدی اسماعیلی‌راد، معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کار ساخت و آماده‌سازی سازه‌های شرکت پست، غرفه‌های اطلاع‌رسانی رایانه‌ای و غرفه‌های پلیس رو به پایان است و از هفته آینده آماده تحویل برای تجهیز هستند. فروشگاه شهروند نیز در حال تجهیز فروشگاه است و بزودی برای ارائه خدمات بازگشایی خواهد شد. معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره اقدامات انجام‌شده برای مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه نیز گفت: جانمایی غرفه ایتالیا در سالن ملل به تصویب نهایی رسیده است و در آینده نزدیک تیمی از کشور مهمان برای تجهیز غرفه در محل نمایشگاه حضور خواهند یافت.

از سوی دیگر، به گزارش روابط عمومی نمایشگاه کتاب، مشخصات بیش از 92 هزار عنوان از کتاب‌های خارجی عرضه‏‌شده در بخش بین‏‌الملل این نمایشگاه کتاب تهران روی سایت انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان قرار گرفت. در این سایت به نشانی anjomannasheran.com امکان جست‌وجوی پیشرفته و موضوعی این کتاب‏‌ها با کلیدواژه‎های مختلف و با توجه به عنوان کتاب، نام نویسنده، نام ناشر، سال انتشار و موضوعات مختلف فراهم شده است. سی‌امین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت‌ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‏‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها