تصویربرداری سریال «افسر نمونه» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی مسعود آب‌پرور که سال گذشته در شهرک راه‌آهن شروع شد، این روزها در سرای محله انتهای اتوبان همت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۸۷

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، تصویربرداری سریال «افسر نمونه» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی مسعود آب‌پرور که سال گذشته در شهرک راه‌آهن شروع شد، این روزها در سرای محله انتهای اتوبان همت ادامه دارد و گروه تولید پس از تصویربرداری در ورزشگاه دیهیم راهی لوکیشن اصلی (خانه‌ای در شهرک راه‌آهن) شدند سپس به لوکیشنی ثابت در خیابان ویلا خواهند رسید.

در حال حاضر بازی حسن پورشیرازی، هلیا امامی، ساغر عزیزی، آذین رئوف، حامد آهنگی در لوکیشن شهرک راه‌آهن آغاز شده و گروه با چند لوکیشن خارجی راهی ورزشگاه تختی خواهد شد. در سال جدید لاله صبوری در نقش خاله عفت (همسر دکتر آذین) و اتابک نادری در نقش دکتر نیز جلوی دوربین رفته‌اند.

سریال افسر نمونه را پیمان عباسی نوشته و محمدرضا شریفی‌نیا، زهیر یاری، پیام احمدی‌نیا و... از دیگر بازیگران این سریال هستند. این سریال در لوکیشن‌های استادیوم تختی، فرودگاه امام و خانه‌ای در شهرک راه‌آهن، سرای محله و... تولید خواهد شد که قرار است از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

در خلاصه داستان سریال افسر نمونه آمده است: بهمن و توفیق دو دوست قدیمی و بسیار صمیمی هستند. آنها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده‌اند. اما بچه‌های آنها که امروز به سن ازدواج رسیده‌اند، راضی به این امر نیستند، این باعث می‌شود تمام این دوستی 30 ساله کم‌کم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها