در پی حمایت برخی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از تجاوز آمریکا به سوریه، قطر نیز از این تجاوز حمایت کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۸۹
قطر هم از تجاوز آمریکا به سوریه حمایت کرد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، دولت قطر بر حمایت خود از تجاوز آمریکا به سوریه تاکید کرد.

پیش از این اردن، امارات متحده عربی، و بحرین همسو با ریاض و تل‌آویو، از حمله موشکی آمریکا به سوریه حمایت و پشتیبانی کردند.

عربستان به عنوان اولین کشور و سپس رژیم صهیونیستی به همراه انگلیس، ترکیه، فرانسه و برخی دیگر از کشورها از حمله آمریکا به سوریه حمایت کردند و تل آویو و پاریس گفتند که از حمله آمریکا پیش از اجرای آن، مطلع بوده اند.

آمریکا بامداد امروز جمعه در تجاوزی آشکار، فرودگاه الشعیرات سوریه را با 59 فروند موشک از نوع «توما هاوک» هدف قرار داد.

دولت سوریه به همراه روسیه و ایران از جمله کشورهایی هستند که تاکنون این حمله را محکوم کرده و آن را تجاوز و تعدی به حاکمیت یک کشور برخوردار از حاکمیت و نیز حمایت از تروریست ها دانسته اند.

یونان نیز در واکنش به حمله آمریکا به سوریه، با هرگونه دخالت خارجی در سوریه مخالفت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمدنبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
۰
۰
كشورهای عربی كه بارها تجاوز آمریكا اربابشان را به كشور مظلوم سوریه مورد ستایش و تمجید قراردادند اولین بارشان نیست وآخرین بارشان هم نخواهد بود كه برای دولت صهیونیستی و اربابشان دم تكان میدن اینها همانهایی هستنند كه درزمان جنگ عراق علیه ایران همین خوش رقصیها را داشتنند و از سیر تا پیاز بعثیها را تامین می كردند .اینها كی میخواند از خواب بیدار شند معلوم نیست بابا لااقل مثل بعضی كشورهای اروپایی بی طرف بمونید اینا هم كیشن و هم نژاد و مسلمونند والله .توی یمن كه دستون به خون یمنهای مظلوم آغشته است توی سوریه هم این چنین خدا جوابتونه به زودی میده و مثل مبارك و صدام و سایر پادشاهان منفور عرب غیر از بد نامی و منفوریت چیزی برای شما نمی مونه و اینشاءالله نصرت خداوند بزودی به كوری چشم همه دشمنان نصیب مسلمانان میشه همچین كه حلب را دلیر مردان ایرانی و رزمنده سوری با كمك خداوند آزاد كردند بزودی زود پیروزی نصیب مسلمان یمن وسوریه میشه و روسیاهی برای زغال می مونه این وعده خداوند است پیروزی در سایه مقاومت و اتكا به خدا انشاء الله. والسلام.

نیازمندی ها