منصوریان: توهین ‌کارگسترشی ها نبود

استقلال تهران مقابل گسترش فولاد مساوی کرد. منصوریان به بازیکنانش گفته بود باید سه امتیاز را بگیرند و به تهران برگردند، ولی درنهایت مقابل حریف خود مساوی کردند.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۰۱

علیرضا منصوریان که از اتفاقات رخ داده در این بازی راضی نیست، به جام‌جم ورزشی می‌گوید: «خواسته ما از فدراسیون این است که در هفته‌های پایانی روی داوری‌ها حساس باشد. به هر حال دیدارهای حساسی در پیش است و امیدواریم مشکلی از بابت داوری احساس نشود.»

او با اشاره به اتفاقات داوری بازی با گسترش توضیح می‌دهد: «ببینید من از بازی قبلی نگرانی خود را اعلام کردم. در دیدار با فولاد درحالی که یک متر از منطقه فنی خارج شده بودم، داور من را اخراج کرد. نگرانی من این بود که مبادا قوانین فقط در مورد ما اجرا شود و درباره دیگر تیم‌ها و مربیان نه. در بازی گسترش هم همان‌طور که کارشناس‌ها گفتند، داور یک پنالتی به نفع تیم ما نگرفت. همین‌طور در اکثر صحنه‌ها 50 ـ50 به نفع گسترش سوت می‌زد. شما یک بار فیلم بازی را نگاه کنید. در چند صحنه روی بازیکنان ما خطا می‌شود، ولی داور اصلا سوت نمی‌زند. در دقایق پایانی این مساله مشخص‌تر بود.»

منصوریان در ادامه انتقادهای خود می‌گوید: «هر تلاشی از سوی ما توسط داور خاموش می‌شد. داوری در روند ما تاثیر منفی داشت و گسترش هم در خط هافبک ما را طوری مهار کرده بود که نمی‌توانستیم از وسط زمین جلو برویم. اگر پنالتی ما را می‌گرفتند، بازی عوض می‌شد. آنها هرگاه بازیکن ما را می‌زدند، اخطار نمی‌داد، اما در اولین خطای زکی‌پور به او اخطار داد. کرمانشاهی در تیم ما ایجاد بازی کرد. من حیث‌المجموع در این هفته‌های آخر از داوری می‌ترسم. از مهدی تاج می‌خواهم ما را نگران نکند. نباید ما منفی‌بافی کنیم و می‌خواهیم جوابگوی 30 میلیون نفر باشیم. تلاش ما این است که به عنوان تیم دوم سهمیه مستقیم بگیریم، اما بهترین داورها در این شرایط باید برای استقلال و تراکتور قضاوت کنند.»

سرمربی استقلال درباره توهین‌هایی که به خودش و بازیکنانش در این مسابقه شد، توضیح می‌دهد: «البته ما به این توهین‌ها عادت کردیم و همواره کمیته انضباطی هم واکنشی نشان نمی‌دهد. در گذشته چند بار این اتفاق افتاد و هر بار گفتیم چرا برخورد نمی‌کنید، گفتند که سابقه ندارند. در بازی گسترش هم متاسفانه به تیم ما توهین و بی‌احترامی شد. گسترش هواداری ندارد و من این اتفاقات را پای باشگاه آنها نمی‌نویسم. به نظرم چنین اتفاقی از جای دیگری آب می‌خورد.»

و اما بحث پایانی با منصوریان درباره بازی با صبا. منصوریان می‌گوید: «صبا برای نیفتادن می‌جنگد و این کار ما را خیلی سخت می‌کند. بازی با چنین تیم‌هایی واقعا سخت است. در این هفته‌های پایانی چشم انتظار هواداران هستیم. قرار است در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و امیدواریم که سکوها پر از تماشاگر باشد. وقتی هواداران هستند تیم ما با قدرت بیشتری بازی می‌کند. امیدواریم تا پایان فصل از تیم حمایت کنند تا انشالله بتوانیم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم. مهم‌ترین هدف ما این است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها