لاوروف: موضع ما در قبال بشار اسد تغییر نمی کند

وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که موضع مسکو در قبال «بشار اسد» غیرقابل تغییر است.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۰۸
لاوروف: موضع ما در قبال بشار اسد تغییر نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز تأکید کرد که موضع کشورش در قبال «بشار اسد» رئیس‌ جمهور سوریه غیرقابل تغییر است.

این در حالیست که ساعاتی پیش «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه نیز در اظهاراتی به اظهارنظر درباره حمله شیمیائی روز گذشته در شهر ادلب واقع در سوریه و موضع گیری های کشورهای غربی در این باره پرداخت.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به این سؤال که تداوم حمایت از سوریه متعاقب حادثه روز گذشته موجب افزایش احتمال تنش در روابط میان مسکو و واشنگتن خواهد شد؛ گفته بود: روسیه به حمایت های خود از بشار اسد رئیس جمهور سوریه در راستای مبارزه با تروریسم در این کشور ادامه می دهد. روسیه و نیروی هوائی این کشور به عملیات های خود در راستای مبارزه با تروریسم در سوریه تا آزادی این کشور از لوث وجود تروریست ها ادامه می دهند.

وی در ادامه با اشاره به اتهامات بی پایه و اساس غربی ها در متهم کردن ارتش سوریه به ارتکاب حمله شیمیائی روز گذشته در حومه ادلب نیز تصریح کرد: نمی توان چیزی را به واقعیاتی که روز گذشته توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شد، اضافه نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها