فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت بار دیگر تاکید کرد که اجزای کنسول پراجکت اسکورپیو قابل ارتقا نخواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۷۷
ایده ساخت کنسولی با اجزای قابل ارتقا از دیدگاه رئیس ایکس‌باکس اغراق‌آمیز است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، پیش از اینکه کمپانی مایکروسافت کنسول جدیدش را با نام پراجکت اسکورپیو به صورت رسمی معرفی کند، شایعاتی مبنی بر اینکه می‌توان قطعات این کنسول را همچون پی‌سی ارتقا داد منتشر شده بود. البته فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس این کمپانی به سرعت اعلام کرد که کاربران نمی‌توانند کنسول را باز کرده و اجزای آن را تعویض کنند. حال که کنسول پراجکت اسکورپیو در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد، اسپنسر بار دیگر بر این مسئله تاکید کرد و در پاسخ به پرسش کاربری در توییتر گفت:

این ایده که کاربران کنسول خود را باز کرده و اجزای داخلی آن را تعویض کنند به نظر من کمی اغراق‌آمیز است.

پراجکت اسکورپیو با قدرت پردازش ۶ ترافلاپس، ۸ هسته پردازنده و پهنای باند حافظه ۳۲۰ گیگابیت بر ثانیه، به گفته کمپانی سازنده‌اش قدرتمندترین کنسولی که تا به حال ساخته شده خواهد بود. در اسفند ماه سال گذشته این کنسول به صورت رسمی معرفی شد و به گفته اسپنسر اینکه بدون هیچ زحمتی دستگاه برای شما کار کند آن را منحصر به فرد خواهد کرد و توضیح داد:

آیا من قرار است کنسول خود را باز کرده و شروع به ارتقا قسمت‌های مستقل آن کنم؟ هدف ما این نیست. آن چه درباره این کنسول خاص است، این که شما یک دستگاه می‌خرید، آن را به تلویزیون خود متصل می‌کنید و کار می‌کند. ما قرار نیست جعبه ابزاری به همراه هر کنسولی برای شما ارسال کنیم.

کنسول پراجکت اسکورپیو در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و هنوز پرسش‌های بسیاری درباره این محصول بدون پاسخ باقی مانده‌اند. آن چه می‌دانیم اینکه بازی‌های ایکس‌باکس وان با استفاده از این دستگاه جدید قابل اجرا بوده و حتی بسیاری از لوازم جانبی از جمله کنترلر کنسول قبلی شما نیز قابل استفاده خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کنسول جدید و قدرتمند کمپانی مایکروسافت باید تا کنفرانس اختصاصی آن‌ها در مراسم E3 امسال منتظر باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها