پله ، اسطوره فوتبال برزیل گفت که کارلوس آلبرتو پریرا ، سرمربی تیم ملی کشورش ، مقصر اصلی ناکامی برزیل در دفاع از عنوان قهرمانیاش است.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۱

به گزارش ایسنا ، پله دوشنبه به روزنامه Globo گفت که شکست برزیل برابر فرانسه و حذف ناباورانه از جام جهانی آلمان، درسی بزرگ به قهرمان پنج دوره این رقابتها داد: همه مردم دنیا از برزیل انتظار فراوانی داشتند اما فشار بالای روحی، زمان ناکافی برای رسیدن به آمادگی جسمانی و نداشتن راهکار مشخص در زمین سبب شکست ما شد. به راستی امیدوارم که این شکست ناباورانه برای برزیل در راه جام جهانی آینده درس خوبی باشد.
برنده جامهای جهانی 1958 ، 1962 و 1970 باور دارد که بازیکنان طراز اول برزیل نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند: «ناتوانی بازیکنان بزرگ ما در لحظههای حساس کارمان را خراب کرد.»
پله گفت پیش از آغاز جام جهانی هشدار داده است که همیشه قهرمانی به تیم شایسته نمیرسد:«همواره از این موضوع هراس داشتهام چرا که در جام جهانی 1974 ، هلند بخت نخست قهرمانی به شمار میرفت اما آلمان غربی قهرمان شد. در 1982 هم برزیل با وجود داشتن تله سانتانا در نقش سرمربی و برخورداری از ستارههای بیشمار ، نتوانست به قهرمانی برسد و ایتالیا جام را به خانه برد. متاسفانه امسال هم در آلمان چنین اتفاقی افتاد که البته میتواند اتفاقی باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها