ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخت 11 بیمارستان را نیز از طریق بنیاد برکت در مناطق محروم کشور در دست اقدام دارد که تاکنون چهار بیمارستان تکمیل شده و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۸۵

به گزارش جام‌جم، طبق تفاهم‌نامه منعقد‌شده بین وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مرکز جامع سطح سه سرطان با نام بیمارستان برکت امام حسین(ع) در زمینی به مساحت 21 هزار مترمربع، توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته و تجهیز خواهد شد.

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اقدامات این ستاد برای کمک به بیماران سرطانی اظهار کرد: دسته اول اقدامات ما حمایت مالی از بیماران سرطانی است که بر این اساس طی سال گذشته، هزینه‌ نسخه و درمان بیش از 45 هزار بیمار سرطانی در سراسر کشور را پرداخت کردیم.

وی افزود: دسته دوم حمایت‌های ما به فعالیت‌هایی در زمینه داروسازی برمی‌گردد. با اقدامات گسترده‌ای که گروه دارویی برکت در حوزه‌ دارو انجام داده، بسیاری از داروهای گران‌قیمت و پیشرفته سرطان که پیش از این به قیمت‌های بسیار بالا به بیماران فروخته می‌شد، تولید آنها توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بومی شده است. برهمین اساس، بیماران سرطانی طی سه سال گذشته در مجموع نزدیک به 135 میلیارد تومان کمتر پول دارو پرداخته کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها