رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال:

اتوبوس تیم ملی پلاک‌گذاری شد

رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال گفت: پس از تلاش‌های فراوان اتوبوس تیم ملی پلاک‌گذاری شد و از این پس در اختیار فدراسیون فوتبال خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۶۳
اتوبوس تیم ملی پلاک‌گذاری شد

به گزارش جام جم آنلاین از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در خصوص اقدامات صورت گرفته برای در اختیار داشتن اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال با مشارکت شرکت فناپ از مرداد سال 1395 اقدام به مذاکره با نمایندگی شرکت‌های بین‌المللی در این زمینه کرد و پس از 4 ماه تلاش در این باره، اتوبوس تیم ملی در اختیارمان قرار گرفت و در نهایت اقدامات مربوط به پلاک‌گذاری صورت گرفت.

وی افزود: در واقع با همکاری شرکت فناپ، با نماینده شرکت اسکانیا در ایران یک دستگاه اتوبوس مدل درسا به طور ویژه در اختیار تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

رئیس سازمان تیم‌های ملی درباره مشخصات این اتوبوس تأکید کرد: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا دو محوره تیپ درسا مدل 1395 با مانیتور 10 اینچ و هدفون برای هریک از صندلی‌ها به تفکیک، با ظرفیت 38 نفر و طول 13 متر با امکاناتی از جمله یخچال و قهوه جوش از مشخصات این دستگاه است که سازمان تیم‌های ملی فدراسیون و مجموعه فدراسیون فوتبال با تلاش‌های فراوان و با همکاری شرکت فناپ برای بازیکنان و کادر اجرایی تیم‌های ملی در نظر گرفت.

ساکت در پایان درباره طرح انتخابی اتوبوس تیم ملی گفت: در فراخوانی و پس از ارسال بیش از 200 طرح از سوی طراحان و علاقمندان، هیئت کارشناسی با حضور 3 نفر از اساتید حوزه هنر، گرافیک و طراحی تشکیل و در نهایت طرح اتوبوس تیم ملی تأیید و نهایی شد.

گفتنی است، این اتوبوس پلاک شده و به زودی از آن رونمایی خواهد شد. همچنین طرح بدنه اتوبوس اینجا قابل مشاهده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها