رئیس سازمان بورس گفت: در سال‌جاری، شرکت‌های کوچک و متوسط معاملات خود را در بازار سرمایه آغاز کردند که این مهم موجب کسب سود برای سرمایه‌گذاران و توسعه این قبیل شرکت‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۴۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر شاپور محمدی گفت: سال‌های گذشته شرکت‌های کوچک و متوسط در بورس اوراق بهادار،کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند اما وضعیت آنان در فرابورس متفاوت بوده است به طوری که درجهت توانمندسازی شرکت‌های کوچک و متوسط اعم از شرکت‌های دانش‌بنیان، اقدامات قابل توجهی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار شرکت‌های کوچک و متوسط برای اشخاصی که در حوزه دانش و فناوری فعالیت می‌کنند یک فرصت قابل توجه برای تأمین مالی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به این که به طور مشخص در حال حاضر این معاملات در فرابورس ایران انجام می‌شود، افزود: پیشتر شرکت‌های کوچک و متوسط برای تأمین منابع مالی خود با مشکلاتی مواجه بودند، به طوری که بانک‌ها به دلیل نبود اعتبار لازم در حساب و شناخته نبودن این شرکت‌ها، به آنان وام اعطا نمی‌کردند؛ اما با قرار گرفتن نام آنان در تابلوی فرابورس علاوه بر دریافت وام، هم شناخته شده محسوب می‌شوند و هم برندسازی و تمامی فعالیت‌هایشان شامل صادرات راحت‌تر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها