علی دهکردی؛ رئیس انجمن صنفی بازیگران

علی دهکردی، بازیگر آثاری چون از کرخه تا راین، روز شیطان و سجده بر آب در انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی بازیگران سینما به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۷۴

به گزارش ایرنا، دوم اسفند امسال مجمع عمومی انجمن صنفی بازیگران سینما در محل خانه سینما تشکیل جلسه داد که پس از تصویب اساسنامه، انتخابات هیات مدیره برگزار شد و علی دهکردی، امین زندگانی، فاطمه گودرزی، حبیب رضایی، لاله اسکندری، فریبا کوثری و جمشید گرگین بر اساس حداکثر آرا به عنوان هیات مدیره اصلی انجمن انتخاب شدند.

همچنین افسانه چهره‌آزاد، کمند امیرسلیمانی و ابراهیم آبادی به عنوان اعضای علی‌البدل و فرشید زارعی‌فرد به عنوان بازرس اصلی و علیرضا اوسیوند به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

هیات مدیره جدید انجمن صنفی بازیگران بتازگی در اولین جلسه رسمی خود و در تقسیم‌بندی مسئولیت‌های داخلی انجمن، علی دهکردی را به عنوان رئیس انجمن، فاطمه گودرزی نایب‌رئیس، حبیب رضایی دبیر و فریبا کوثری را به عنوان خزانه‌دار برگزیدند.

پیش از این امین تارخ، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، مریلا زارعی، افسانه چهره‌آزاد، فاطمه گودرزی، حبیب رضایی و رامبد جوان اعضای شورای مرکز دوره قبل بودند و تارخ ریاست انجمن صنفی بازیگران را به عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها