آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در نخستین سالگرد انتصاب به این سمت از سوی مقام معظم رهبری، در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که به‌طور زنده از حرم مطهر رضوی پخش می‌شد، گزارشی از عملکرد خود را در این مسئولیت ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله رئیسی با بیان این‌که امروز مشکلات اقتصادی و بیکاری یکی از معضلات اصلی جامعه ماست، اظهار کرد: بی‌تردید حل مشکلات اساسی کشور و رفع بیکاری در گروی تحقق سیاست‌های اقتصادمقاومتی و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی کشور است.

وی در تشریح وضعیت سازمان‌ها و مراکز اقتصادی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در ابتدای حضور در این آستان شرکت‌های اقتصادی را مورد بررسی قرار دادیم ‌و مشخص شد که اکثر شرکت‌های آستان قدس رضوی متأسفانه زیان‌ده هستند و تعداد کمی وجود داشت که سود‌ده بودند. رئیسی با تأکید بر این‌که ما هر کار اقتصادی را نه در شأن آستان قدس می‌بینیم و نه دنبالش هستیم، گفت: برخی مشارکت‌های آستان قدس رضوی حتی اگر سودآور هم باشند مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌کنند. مثلا چرا در ساختن یک مجموعه تجاری شرکت کنیم؛ مشکل مشهد مجموعه تجاری نیست، بلکه تخت بیمارستانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها