رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تأمین مایحتاج مردم زنجان برای شب عید گفت: به همین منظور برنج هندی به قیمت 3 هزار و 800 تومان در زنجان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۳۴

رحیم حاج‌نایبی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام عید و تأمین مایحتاج مردم در این برهه زمانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مطابق سنوات گذشته در استان انجام خواهد شد، توزیع کالاهای اساسی در بازار است، تصریح کرد: به همین منظور از روز 13 اسفندماه تا 19 اسفندماه توزیع کالاهای اساسی را انجام می دهیم.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه در نمایشگاه، نسبت به توزیع گوشت گرم در نمایشگاه اقدام خواهد شد، افزود: امسال گوشت به قیمت 30 هزار تومان توزیع خواهد شد.

حاج‌نایبی با بیان اینکه امسال توزیع برنج هندی نیز در زنجان انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال قیمت توزیع برنج به ازای هر کیلوگرم 3 هزار و 800 تومان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه برای تأمین مایحتاج مردم امسال 800 تن برنج در استان زنجان توزیع خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان همچنین از تمهیدات اندیشیده شده برای میوه شب عید نیز خبر داد و افزود: سیب و پرتقال به اندازه کافی برای تامین نیاز مردم خریداری شده و در روزهای پایانی سال به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: امسال یک هزار تن پرتقال و 400 تن سیب درختی به قیمت مصوب دولتی در استان زنجان توزیع خواهد شد.

حاج‌نایبی تصریح کرد: توزیع سایر کالاهای اساسی نیز مثل قند، شکر، برنج و گوشت به میزان کافی و به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان در روزهای پایانی سال انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها