نویسنده سریال افسر نمونه بیان کرد که قصه این سریال درباره فرهنگ و سنت‌های ایرانی است.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۰۶

پیمان عباسی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به فضای این سریال عنوان کرد: طراحی جدید این قصه اجازه می‌داد که بیشتر از 15 قسمت باشد و به همین دلیل قرار است در 20 قسمت تولید شود. حدود ده قسمت کامل نوشته شده است و من در حال نگارش ده قسمت دوم این مجموعه هستم.

این نویسنده درباره حساسیت‌های این سریال که به موضوع دوپینگ می‌پردازد، اظهار کرد: این سریال برای من تجربه جالبی بود. ابتدا تحقیق کردم تا اصلا بفهمم مرکز دوپینگ ایران کجاست و در اینترنت سرچ می‌کردم یا زنگ می‌زدم 118 اما هیچ جا اطلاعاتی ارائه نمی‌شد. می‌توانم بگویم تقریبا حدود 12 مرحله را طی کردم تا توانستم مرکز کنترل دوپینگ ایران را پیدا کنم. نویسنده سریال افسر نمونه با اشاره به فضای این قصه عنوان کرد: پرداختن به مرکز کنترل دوپینگ ایران که اتفاقا جایگاه خوبی هم نزد آژانس بین‌المللی کنترل دوپینگ جهان دارد بیشتر جنبه معرفی دارد چون کار ما حال و هوایی نوروزی دارد و چندان قصد شوخی با این مرکز را نداریم.

وی عنوان کرد: این داستان بیشتر درباره تقابل فرهنگ‌ها و بازپروری سنت‌هایی است که ممکن است بسیاری دلیل آن را ندانند. البته ما در داستان از نوروز فراتر رفته‌ایم و از زاویه دید یک نفر که از ایتالیا وارد ایران می‌شود به فرهنگ ایران و سنت‌ها نگاه کرده‌ایم.

این نویسنده درباره همکاری با مسعود آب‌پرور به عنوان کارگردان این سریال اظهار کرد: آب‌پرور بسیار سختگیر است و از آنجا که این اولین سریال طنز اوست باعث شده کار من سخت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها