در تحقیقی که از سوی موسسه J.D.Power آلمان و مجله Auto Test در بازه یکساله از مالکان 15 هزار خودروی مدل 2013 تا 2015 در آلمان انجام شده، نتایج جالب توجهی به دست آمده است. به گزارش پرشین خودرو، این بررسی شامل 177 ایراد شایع در موتور، گیربکس، تریم داخلی، نشانگرها، کنترلرها، نویگیشن، سیستم صوتی صندلی‌ها، بخاری و کولر بوده است. در تحقیق حداقل 100 دستگاه از خودروهای یک مدل خاص از هر برند بررسی شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۰۱

طبق این گزارش، مشتریان آلمانی انتظار دارند خودروهایشان در سه سال اول مالکیت بدون مشکل باشد. اگر در طول این مدت مشکلاتی برای خودروهای آنها به وجود بیاید که به دلیل کیفیت پایین قطعات یا مونتاژ خودرو باشد، تاثیر مستقیم و منفی بر اعتماد آنها به خودرو و برند آن خواهد داشت.

رده‌بندی بیشترین میزان رضایت در هر بخش به این ترتیب است: اشکودا با دو عنوان، بهترین میزان رضایت از محصولات فابیا و ساپرب؛ اپل با یک عنوان از محصول آدام؛ کیا یک عنوان از محصول اسپورتیج جدید و تویوتا با یک عنوان از محصول آئوریس، اما در رده‌بندی کلی میتسوبیشی بیشترین میزان رضایت را در میان تمام برندها به دست آورد.

خودروهای میستوبیشی با میانگین 77 مورد ایراد در هر 100 دستگاه در تمام بخش‌ها بهترین جایگاه را در میان تمام برند‌ها به خود اختصاص داده‌اند. در رتبه دوم، پژو با میانگین 92 ایراد در هر 100 خودرو و اشکودا با میانگین 95 ایراد در هر 100 دستگاه خودرو در رتبه سوم قرار دارد. در رتبه‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب برند‌های ولوو و سئات قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها