اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تاکید کرد این تیم باید قبل از بازی آخر برابر ازبکستان صعودش را به جام جهانی روسیه قطعی کرده باشد.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۸۴

کره جنوبی نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به ایران در گروه نخست انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیاست. آنها تنها یک امتیاز با ایران فاصله دارند و امیدوارند بتوانند نهمین صعود پی در پی در جام جهانی را تجربه کنند. اولی اشتیلیکه در نشست خبری خود در این باره گفت: باید پیش از بازی با ازبکستان (در دیدار برابر ایران) که آخرین بازی ما محسوب می‌شود، صعودمان را به جام جهانی قطعی کرده باشیم. بازی‌های سختی در انتظارمان است، اما بخوبی خودمان را آماده کردیم و من فکر می‌کنم این بازیکنان بتوانند از بازی‌های سخت پیش‌رو سر بلند بیرون بیایند.

سرمربی کره جنوبی ادامه‌ داد: فعلا تنها به بازی با چین فکر می‌کنیم. می‌دانیم که بعد از آن بازی سختی نیز برابر قطر پیش‌رو داریم، اما من فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع برای ما کسب سه امتیاز بازی با چین است. درهر بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و می‌خواهیم امتیازهای کاملی از بازی‌هایمان کسب کنیم. ایران و کره جنوبی دیدار برگشت خود را 9 شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها