دادستان عمومی و انقلاب کرمان از تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلمی که به تنبیه دانش‌آموز در یکی از مدارس منطقه رودبار جنوب اقدام کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۷۰

دادخدا سالاری با بیان این‌که دستگاه قضایی با هرگونه عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد، اظهار کرد: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم به این پرونده ورود کرده و به طور ویژه و در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌کند.

پدر این دانش‌آموز هم درباره روز حادثه به میزان گفت: امیرحسین جزو آن دسته از دانش‌آموزان درسخوان به حساب نمی‌آید. او پایه اول دبستان را دو بار خواند و به همین خاطر اکنون در ده‌سالگی کلاس سوم ابتدایی است. این طور که خودش تعریف می‌کند، روز حادثه دفتر تکالیفش را در خانه جا گذاشته و به همین دلیل با عصبانیت معلم مواجه می‌شود.

وی می‌افزاید: امیرحسین علاقه زیادی به تیز کردن مدادهایش دارد. همیشه در خانه مدادهایش را کامل تیز می‌کند تا در مدرسه مشکلی نداشته باشد. آن روز نیز او یک مداد در دست داشته و زمانی که معلم اقدام به زدن سیلی به او می‌کند گویا پس از برخورد دست معلم با دست امیرحسین که در پشت سرش قرار داشته، مداد وارد سر او می‌شود.

پدر این دانش‌آموز با اشاره به تماس مسئولان مدرسه با اعضای خانواده می‌گوید: پس از این حادثه، معلم مدرسه نیز بشدت ترسیده بود. بلافاصله از سوی مسئولان مدرسه با خانه ما تماس گرفته شد و به ما گفتند که در مدرسه برای امیرحسین اتفاقی افتاده است. آنها اعلام کردند امیرحسین را به درمانگاه برده‌اند و ما نیز به آنجا برویم.

وی می‌افزاید: به درمانگاه که رسیدیم، پرستاران اعلام کردند ممکن است وضعیت امیرحسین وخیم باشد و آنها قادر به انجام عمل در صورت نیاز نیستند. به همین خاطر با خودروی شخصی او را به درمانگاه مجهزتری در شهرستان «کهنوج» رساندیم. برای خارج کردن مداد از سر امیرحسین، پزشکان ابتدا او را بی‌هوش کردند. در نهایت نیز مداد را که حدود ده سانت آن در داخل پوست سر فرزندم فرورفته بود، خارج کردند. پس از خارج کردن مداد، سر امیرحسین ده بخیه خورد و پزشکان او را مرخص کردند.

پدر این دانش‌آموز با اشاره به ملاقات متعدد معلم از امیرحسین می‌گوید: امیرحسین پسری بازیگوش است و این احتمال وجود دارد که او معلمش را به مرز عصبانیت رسانده باشد. پس از این حادثه، معلم چند بار با همسرش که او نیز فرهنگی است، به دیدار امیرحسین آمده و از او دلجویی کرده است. معلم مدرسه امیرحسین برای رفت و آمد از خانه تا مدرسه 400 کیلومتر را طی می‌کند و برای کمک به دانش‌آموزان هر روز این فاصله را طی می‌کند اما ما نیز با هزار امید و آرزو فرزندانمان را به مدرسه می‌فرستیم و دوست نداریم در مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گیرند.

صبح روز شنبه 23 بهمن، در یکی از مدارس دبستان پسرانه رودبار جنوب، معلمی یکی از دانش‌آموزان را به علت انجام ندادن تکالیفش، تنبیه کرد که مدادی که در دست دانش‌آموز بود، متاسفانه وارد زیر پوست سرش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها