سارا دلاوری که برنز رقابت‌های بدمینتون دهه فجر را در کارنامه خود دارد، می‌گوید: با توجه به مصدومیتی که دو هفته گذشته داشتم، کشاله پایم مشکل داشت و فکر نمی‌کردم بتوانم به صورت انفرادی بازی کنم.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۹۱

جدول خوبی در مسابقات جام فجر داشتم و دور اول با سید 6 مسابقات از ایتالیا بازی کردم و پیروز شدم. در دومین دیدار هم با هموطنم در بخش جوانان روبه‌رو شدم و به پیروزی رسیدم. هدیه شمس، نفر اول ارمنستان را که در کمپ دانمارک تمرین می‌کند، شکست داد و من هم در ادامه او را شکست دادم تا وارد نیمه‌نهایی شدم. در این مرحله، برابر حریف روسی که بخت اول قهرمانی بود، شکست خوردم. از نظر تجربه، کمتر از حریف خودم بودم. قبلا با او بازی نکرده بودم، اما این بدمینتون‌باز روس برای ارتقای رنکینگ خود در مسابقات زیادی شرکت می‌کند و مدام در سفر است.

ملی‌پوش دختر بدمینتون گفته، اگر در طول سال در مسابقات بیشتری حضور داشته باشد، بهتر می‌تواند خودش را نشان بدهد. او ادامه می‌دهد: در بخش دو نفره، من و ثریا آقایی با تیم سنگاپور بازی داشتیم که در دور نخست، تیم هند را شکست داده بود. در دوبل هم اگر مسابقات بیشتری داشته باشیم، نتیجه بهتری می‌گیریم. من و ثریا آقایی مدت زیادی بود که با هم بازی رسمی انجام نداده بودیم. اگر می‌خواهیم در مسابقات سهمیه المپیک و مسابقات جهانی موفق باشیم، باید بیش از گذشته با هم در مسابقات دوبل حاضر شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها