والنسیا، ستاره ای که از بی خانمانی به ثروت میلیون دلاری رسید

دنیای فوتبال پر از ستاره هایی است که پیش از رسیدن به شهرت و ثروت آنچنان در فقر می زیسته اند که حتی برخی از آنها مجبور به گدایی بوده اند.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۱۹
والنسیا، ستاره ای که از بی خانمانی به ثروت میلیون دلاری رسید

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، رونالدوی برزیلی در نوجوانی حتی پول خرید بلیت اتوبوس نداشت تا به تمرینات برود. ریوالدو دیگر اسطوره برزیلی ها آنچنان سوء تغذیه داشت که هنوز آثار این مشکل را که میراث او از فقر و بدبختی است در چهره تکیده او می توانید ببینید. زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی نیز به عنوان یک مهاجر دو رگه در سوئد با مشکلات زیادی روبرو بود و....

آنتونیو والنسیا مدافع اروگوئه ای منچستریونایتد نیز یکی دیگر از همین ستاره هایی است که کودکی و نوجوانی بی نهایت سخت و مملو از فقر پشت سر گذاشته است.

والنسیا اخیرا در گفت و گویی که با دیلی میل انجام داده از بخش تلخ زندگی خود هم پرده برداری کرده است.

او که هم اکنون 31 سال دارد گفت: «هرگز نمیخواهم به 15 سال پیش برگردم. نه جایی برای خوابیدن داشتم و نه چیزی برای خوردن. واقعا وحشتناک بود اما در اروگوئه کودکان و نوجوانان زیادی همانند من بودند. »

وی افزود: «با فقری که من داشتم بازی کردن در تیمی مثل منچستریونایتد برای من بسیار شبیه یک رویای غیر ممکن بود. اما این رویا سال های بعد عملی شد. اکنون تا آنجایی که بتوانم به کودکان و نوجوانانی که مشکل دارند کمک می کنم. هیچکس نمی تواند حال پسر بچه 15 ساله ای که نه چیزی برای خوردن دارد و نه جایی برای خوابیدن درک کند. این فاجعه است. »

آنتونیو والنسیا هم اکنون در منچستریونایتد هفته ای 170 هزار پوند درآمد دارد و ثروت کنونی وی نیز 18 میلیون پوند تخمین زده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
خداروشكر

نیازمندی ها