اعتراف تلخ یک فوتبالیست: پول هایم را خرج خوشگذرانی و هوس رانی کردم

برادران بواتنگ سرنوشت جالبی داشتند. این دو برادر غنایی هر کدام در یک تیم ملی بازی کردند. جرومه در تیم ملی آلمان و پرنس کوین در تیم ملی غنا.
کد خبر: ۹۹۹۷۳۳
اعتراف تلخ یک فوتبالیست: پول هایم را خرج خوشگذرانی و هوس رانی کردم

به گزارش جام جم آنلاین از دیلی میل، برادری که در تیم ملی غنا بازی می کند کوین پرنس است. او هم اکنون در لاس پالماس اسپانیا بازی می کند. کوین پرنس بواتنگ که به طور اختصاری در دنیای فوتبال با نام پرنس شناخته می شود اما نسبت به برادر خود روزهای پر فراز و نشیب بیشتری را پشت سر گذاشت. او اکنون بدون خجالت از اشتباهاتی صحبت می کند که می توانست منجر به نابودی کامل او شود.

وی در گفت و گویی اظهار داشت که رسیدن ناگهانی او به پول بسیار زیاد باعث شده تا تصمیمات عجیب و غریبی بگیرد و کارهای احمقانه ای انجام بدهد. بواتنگ می گوید: «زمانی که بسیار جوان بودم و در تاتنهام بازی می کردم (سال 2007 تا 2009) در یک روز سه اتومبیل لوکس و آخرین سیستم خریدم. خانه ای هم خریدم و هنوز عکسی را که با فخر فروشی با اتومبیل و خانه لوکسم گرفته ام دارم. اکنون اعتراف می کنم واقعا آدم احمقی بودم.

بواتنگ که سابقه بازی کردن در تیم هایی مثل میلان و شالکه را هم دارد خاطرنشان کرد: وقتی 18 ساله هستید هیچ چیز نمی فهمید. من در 18 سالگی درآمد سالیانه ام 5 میلیون یورو بود. فکر می کردم می توانستم دنیا را هم بخرم. من آن زمان همه چیز را خریدم. دوستانم، اتومبیل هایم و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. بخش زیادی از پول هایم صرف هوسرانی شد.

این فوتبالیست با اعتراف به اینکه خوشگذرانی ها باعث عدم موفقیت او در تاتنهام شد یادآور شد: فکر نکنید خیلی زود به اشتباهاتم پی بردم. چندسالی زمان برد. من تصمیم گرفتم دیگر دوستانم را کنار بگذارم. تصمیم گرفتم هوسرانی ها را کنار بگذارم. تصمیم گرفتم دیگر به دنبال خرید آخرین مدل لامبورگینی نباشم. اکنون زندگی من در شرایطی قرار دارد که فکر می کنم بابتش 10 سال دیگر هرگز شرمنده نخواهم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها