سخنگوی وزارت خارجه در گفتگو با جام جم آنلاین عنوان کرد

«نه بزرگ » ملت به سخنان توخالی قدرتها، حکایت از هوشمندی جامعه دارد

رییس مرکز دیپلماسی و سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در تمجید از مشارکت حماسی مردم در سالروز پیروزی انقلاب گفت: همگان با عزمی راسخ و شوری بی‌همتا به آنانی که از مسند قدرت ، غیر مسئولانه سخنانی توخالی می‌پراکنند نه‌ای بزرگ گفتند.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۹۰
«نه بزرگ » ملت به سخنان توخالی قدرتها، حکایت از هوشمندی جامعه دارد

«بهرام قاسمی» در گفتگو با جام جم آنلاین، ضمن تأکید بر مواضع آگاهانه هموطنان در راهپیمایی 22 بهمن 95، حضور مردم در کنار یکدیگر را شور‌انگیز خواند و تصریح کرد: این مشارکت حکایت از باور مردمی دارد که با تمام توان و بهنگام، برای بزرگداشت انقلاب خود در صفوفی بهم پیوسته همواره شگفتی ساز شده و جهان را به تحیر در برابر هوشمندی و ذکاوت خود وا می‌دارند .

وی افزود: همگان با عزمی راسخ و با شوری بی‌همتا ، در کثرتی پر شمار و با ابداع شعارهای آکنده از خلاقیت با تمام جهانیان سخن گفتند.

سخنگوی وزارت امورخارجه در توصیفحضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت ما از آمال و نگاه انسانی و الهی و صلح جویانه خود نسبت به مردم تمام کشورها سخن به میان آوردند و به آنانی که از مسند قدرت ، غیر مسئولانه سخنانی توخالی، بی‌پایه و مملو از عداوت می‌گویند و تخم نفرت و تهمت و افترا می‌پراکنند «نه ای» بزرگ گفتند.

قاسمی خاطر نشان کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور همه جانبه خود در اقصی نقاط کشور در جشن بزرگداشت انقلاب اسلامی ، جهانی را به اندیشه ، فکر و بازنگری واداشتند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها