مطالعات دانشمندان تغذیه نشان داده است مصرف آجیل، بدن را سم‌زدایی می‌کند و می‌تواند نقش مؤثری را در پیشگیری از سرطان ایفا کند.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۸
آجیل بخورید تا گرفتار سرطان نشوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، آخرین تحقیقات دانشمندان نشان داده است که مصرف روزانه آجیل می‌تواند تا حد زیادی از سرطان و «پیشرفت آن پس از ابتلا» جلوگیری کند.

محققان کشورهای مختلف باور دارند تا دو دهه دیگر سرطان بسیار فراگیرتر از اکنون می‌شود و ممکن است از هر سه نفر، یک نفر به سرطان مبتلا شود. اگر عوامل ابتلا به سرطان را در کنار یکدیگر قرار دهیم به راحتی متوجه می‌شویم که زمان ابتلا به سرطان ممکن است حتی کوتاه‌تر هم باشد.

آلودگی هوا، فشارهای عصبی، استرس، فست‌فود، سیگنال‌های تلفن همراه،‌ محصولات تراریخته، مواد غذایی غیر بهداشتی و آلوده و در کنار اینها بسیاری از عوامل دیگر که هر روز مردم جهان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند کافیست تا هر فردی به سرطان مبتلا شود.

بر اساس تحقیقات دانشمندان حوزه تغذیه در آلمان، مصرف آجیل می‌تواند تا میزان قابل توجهی از ابتلا به این بیماری سخت جلوگیری کند.

نتایج تحقیقات در قبل نشان داده که مصرف آجیل در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، چاقی، سرطان روده بزرگ و حتی دیابت مؤثر است. دانشمندان آلمانی اکنون به این نتیجه رسیدند که با مصرف آجیل می‌توان ابتلا به انواع سرطان را پیشگیری کرد.

بر اساس این مطالعه، آجیل می‌تواند به نوعی در بدن سم‌زدایی کند و تأثیرات اشعه ماوراء بنفش را از بین ببرد. به این ترتیب رشد سلول‌های سرطانی متوقف می‌شود و سلول‌های جدید و سالم جایگزین می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
vahid
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
راجع به قیمتش هم صحبت كنید.
یسیشی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
مطالعات دانشمندان به این نتیجه رسیده یا
پول صنف آجیل فروشان شب عید؟!

نیازمندی ها