روز جمعه در شبکه های تلویزیون

بازتاب یک حماسه بزرگ

روز 22 بهمن مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی از چند شبکه تلویزیونی می توانند شکوه حضور یک ملت را برای پیمانی مجدد با آرمان های انقلاب و امام (ره) مشاهده کنند.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۳
بازتاب یک حماسه بزرگ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دوربین های سیمای جمهوری اسلامی در چند شبکه سراسری و همه شبکه های استانی، روز جمعه، آماده انعکاس حضور میلیونی مردم و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن هستند.

شبکه های یک، خبر و پنج سیما، با استقرار دوربین ها و واحد های سیار و ثابت خود در مسیر راهپیمایی، این رخداد سالانه را برای ایران و وجهان به نمایش خواهند گذاشت.

شبکه خبر با تغییر در جدول پخش روزانه خود، ارتباط با واحد های سیار و ثابت و خبرنگاران خود را در دستور کار قرا داده و از لحظه آغاز راهپیمایی 22 بهمن در تهران،شور انقلابی مردم را به نمایش هخواهد گذاشت.

این شبکه در ارتباط با مراکز استانی نیز تصاویر لحظه به لحظه راه پیمایی را از سراسر کشور برای مخاطبانش پخش خواهد کرد.

شبکه یک

ویژه برنامه «من انقلابی‌ام» باهدف حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

ویژه برنامه «من انقلابی‌ام» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن نژاد، جمعه 22 بهمن، از ساعت 8 صبح، به صورت زنده اجرا خواهد شد.

پخش مستندهای انقلاب، نماهنگ های ویژه روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ارتباط با استان‌های سراسر کشور و حضور مردم در راه پیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بخش‌های برنامه «من انقلابی ام» است.

شبکه پنج سیما

«مهروطن» عنوان ویژه برنامه 22بهمن شبکه پنج سیماست که پنجشنبه و جمعه 21 و 22 بهمن، با مخاطبان همراه می شود.

شهرام نسترن راد تهیه کننده ویژه برنامه «مهر وطن» گفت: این ویژه برنامه در بخش اول، پنجشنبه 21 بهمن، ساعت 20:20، از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برقراری ارتباط تلفنی با مسئولان راهور، سازمان تبلیغات اسلامی و اطلاع رسانی در باره مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن از جمله اهداف این برنامه است. بهروز تشکر، حسین مولایی و محمد نظری مجریان این ویژه برنامه هستند.

ویژه برنامه «مهر وطن» جمعه 22 بهمن، ماه از ساعت 8 صبح حضور پرشکوه و گسترده مردمی را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه پوشش تصویری می دهد.

شبکه پنج سیما با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام با دعوت از چهره های فرهنگی، هنری و .... حضور پرشکوه ملت ایران را در قاب تصویر نمایش می دهد.

در ایستگاه ویژه شبکه پنج سیما جمعی از مجریان شبکه و مجریان کودک و عروسک های برنامه رنگین کمان نیز با کودکان و نوجوانان همراه می شود.

ویژه برنامه «مهر وطن» از ساعت 8 صبح، جمعه22 بهمن، در فواصل برنامه، میان برنامه های مناسبتی و ویژه برنامه های دهه مبارک فجر را از سال های گذشته پخش خواهد کرد.

شبکه شما

شبکه شما نیز انعکاس راهپیمایی مردم سراسر کشور را در قاب های چند گانه خود،در دستور کار قرار داده است و در ارتباط با مراکز استان ها ، مخاطبان خود را از حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور در این روز باشکوه آگاه می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها