اعلام محورهای مسدود/ بارش برف در استان های آذربایجان شرقی و غربی

پلیس راهور نیروی انتظامی با اعلام محورهای مسدود از هموطنان خواست تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت تردد در محورهای برف گیر مجهز به زنجیر چرخ باشند.
کد خبر: ۹۹۸۷۴۳
اعلام محورهای مسدود/ بارش برف در استان های آذربایجان شرقی و غربی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل ازایرنا ، محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور سه راهی پونل در استان گیلان، جنوب استان سیستان و بلوچستان (محور های فرعی دلگان - جلگه ، بزمان - دلگان، دلگان به ایرانشهر، ایرانشهر - مهرستان، جلگه به چاه اسحاق، فنوج به رمشک، نیکشهر - بنت، چاهان - زرآباد ـ خیرآباد و ابتر) به علت طغیان رودخانه های محلی، استان کهگیلویه و بویر احمد (محور فرعی سی سخت - پادنا) به علت بارش شدید برف و کولاک و محور کرج - چالوس از ساعت شش و 30 دقیقه 18 بهمن ماه تا اطلاع ثانوی - به علت ریزش بهمن مسدود است.
براساس این گزارش، در استان آذربایجان شرقی(محور تبریز - مرند) و استان آذربایجان غربی(محور میاندوآب) بارش برف گزارش شده است.
ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج(از پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شده است.
سایر محورهای مواصلانی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسائل نقلیه را با 2 تیم که یکی در جلو و دیگری در انتهای مسیر قرار دارد، اسکورت(همراهی) می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها