رقابت ساخت بلندترین برج انسانی در اسپانیا +عکس

رسم و رسومات عجیب و در برخی مواقع جالب در همه مناطق دنیا وجود دارد. ریشه تک تک این آئین های قومی و قبیله ای به سالها پیش و شاید حتی به اجداد افراد امروزی بر می گردد که بر اساس دانش و نیاز آنروز، این صندوقچه اسرار سنتی سینه به سینه تا امروز منتقل شده است.
کد خبر: ۹۹۸۰۳۹
رقابت ساخت بلندترین برج انسانی در اسپانیا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، کشور اسپانیا یکی از کشورهایی است که در این حوزه پیشتاز بوده و رسومات گوناگونی در این کشور برگزار می شود.

یکی از جالبترین و قدیمی ترین مراسم های این کشور، برگزاری جشنواره رقابت ساخت برج های انسانی است که همه ساله بر اساس سنت کاتالان ها و در منطقه کاتالونیای اسپانیا برگزار می شود.

در این مراسم سنتی که برگزاری آن به قرن ۱۸ میلادی برمی‌گردد، افرادی که از لحاظ جسمی بنیه و توان کافی دارند، به یکی از استادیوم های اصلی و از پیش تعیین شده شهر رفته و به طرز شگفت آوری با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، برج‌های انسانی را تشکیل می‌‌دهند.

گروه کاتالان ها در این مسابقه با ایستادن بر روی یکدیگر سعی در ساخت پیچیده ترین و بلندترین برج انسانی را دارند.

در این رقابت، اگر هر تیمی بتواند بدون بر زمین افتادن برج بلندتری را بسازد و دوباره ساختارش را به هم بریزد برنده مسابقه اعلام می شود. بعد از مسابقه و هنگام پائین آمدن افراد از برج انسانی، معمولاً جراحات زیادی به افراد وارد می‌شود.

تیم‌های زیادی برای ساخت برج‌های انسانی گرد هم می‌آیند و در این مسابقه شرکت می‌کنند. این مراسم بازتابی جهانی در تمام دنیا داشته و سالانه افراد زیادی برای تماشای این مراسم با شکوه به کاتالونیا می‌روند.

شاید آنچه باعث با شکوه شدن این مراسم سنتی می شود، اتحاد و یکدستی مردمی است که در اجرای این رسم قدیمی همکاری می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها