مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در 10 ماهه امسال بیش از یک میلیارد و 500 میلیون دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.
کد خبر: ۹۹۷۶۳۳

به گزارش ایسنا خلیل حیدری اظهار کرد: در10ماهه امسال یک میلیارد و 544 میلیون و 593 هزارو 386 دلار کالا به وزن چهار میلیون و 761 هزارو 191 تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

حیدری گفت: 783 میلیون و 160 هزا رو 20 دلار از این کالاها درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله صادر شده است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت 761 میلیون و 433 هزارو 366 دلار کالا را از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، لوازم خانه داری از چنین مواد پلاستیکی ، سیمان، حیوانات زنده از نوع گوسفند، کود اوره، ظروف ملامین و رب گوجه فرنگی عنوان کرد. وی افزود: بیشتر این کالاهای به کشور عراق صادر شده است. حیدری گفت: در 10 ماهه امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به34 کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها