آیت‌الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید کشورمان گفت: بزرگ‌ترین هدیه انقلاب ولایت فقیه است، بنابراین لازم است پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی باشید، باید تمام آمادگی‌های نظامی،‌ اقتصادی و فرهنگی برای نگهداری نظام کسب شود.
کد خبر: ۹۹۶۸۰۸
بزرگترین هدیه انقلاب از نظر آیت‌الله نوری همدانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار اعضای حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، بسیجیان و کارکنان ذوب آهن اصفهان و مسؤولان بسیج هنرمندان و اصناف سراسر کشور با بیان اینکه 12 بهمن در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: انسان‌ها باید نعمت‌های خداوند را بشناسند و در برابر این نعمت شکر پروردگار را به جا آورند.

وی خاطرنشان کرد: نباید شکر نعمت‌های خداوند را فراموش کنیم، در این بخش باید نعمت‌های پروردگار را بشناسید، اگر این امر صورت نگیرد از شمردن آنها عاجز و ناتوان می‌شوید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه 12 بهمن نعمت بزرگی برای انسان‌ها، بشر و آزادی‌خواهان است، گفت:‌ پیامبر اسلام(ص) به مسلمانان عزت و عظمت بخشید، ولی دشمنان در برابر این حرکت آرام نبودند، بدانید کفار با شما دشمن آشکار هستند، هیچ‌گاه فکر نکنید کافران با شما دوست هستند.

آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با اخلاص و توکل توانستند رژیم سلطنتی را قلع و قمع کنند و هشت سال دفاع مقدس را با سرافرازی اداره و نظام قدرتمند ولایی را برقرار کردند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اکنون مردم در برابر آمریکا می‌ایستند، این شجاعت و خوداتکایی را امام خمینی(ره) به مردم دادند، وقتی ترامپ به لشکر خود می‌گوید آماده جنگ باشید چه کسی را می‌ترساند، ملت ما پرورش یافته قرآن هستند و فرهنگ شهادت بر آنها حاکم است، اگر رهبر اشاره کنند، میلیون‌ها انسان به جنگ می‌روند.

آیت‌الله نوری همدانی گفت:‌ بزرگ‌ترین هدیه انقلاب ولایت فقیه است، بنابراین لازم است پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی باشید و تمام آمادگی‌های نظامی،‌ اقتصادی و فرهنگی را برای نگهداری نظام کسب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها