عضو شورای شهر تهران در گفتگو با جام جم آنلاین:

شغل آتش نشانی در لیست شغل های سخت وزیان آور قرار خواهد گرفت / به دولت پیشنهاد داده ایم

عضو شورای شهر تهران از اختصاص تسهیلات ویژه برای آتش نشانان خبرداد و گفت:از آنجا که شغل آتش نشانی شغل پرخطری است لذا این عزیزان بایستی از حقوق و مزایای مناسبی برخوردار باشند .یکی از این تسهیلات قرار دادن شغل آتش نشانی درفهرست شغل های سخت وزیان آور است تا بتوانند پس از 20 سال خدمت بازنشسته شوند.
کد خبر: ۹۹۶۶۰۷
شغل آتش نشانی در لیست شغل های سخت وزیان آور قرار خواهد گرفت / به دولت پیشنهاد داده ایم

احمد دنیا مالی در گفت وگو با جام جم آنلاین با اشاره به ضرورت جذب نیروهای جدید وجوان در سازمان آتش نشانی افزود:علاوه بر جذب نیروهای جدید وتازه نفس این افراد باید دائم در حال آموزش ویادگیری کمک های امدادی باشند هرچند که سازمان آتش نشانی به نیروهای با تجربه نیز نیاز دارد لذا چنانچه بتوانیم حقوق ومزایای این افراد را افزایش دهیم و جزو مشاغل سخت وزیان آور نیز قرار گیرد مسلما تا حدودی می توانیم زحمات این عزیزان را جبران کنیم. و این افراد نیز به هنگام امداد رسانی بازدهی بهتری خواهند داشت.

وی در باره اعطای تسهیلات به شهدای آتش نشان گفت:ما تمام تلاشمان را بکار بردیم که شهدای آتش نشان از تسهیلاتی همانند شهدای دفاع مقدس برخوردار شوند. وخوشبختانه موفق هم شدیم. وپاداش ویژه ای مطابق با سنوات و گروه شغلی شان به آنها تعلق قرار خواهد گرفت.هرچند که این اقدامات ما در برابر از خودگذشتگی آانان بسیار ناچیز است .آنها سوختند که ما نسوزیم لذا هرکاری انجام دهیم نمی تواند حتی بخش کوچکی از کار ارزشمند آنان را جبران کنیم.

دنیا مالی از اختصاص پاداش ویژه به آتش نشانانی که در طی این مدت در خاموش کردن آتش تلاش شبانه روزی داشتند نیز خبر داد و در باره قرار گرفتن شغل آتش نشانی در لیست شغل های سخت وزیان آور گفت:ما پیشنهاد مان را ارائه دادیم و تصمیم نهایی با وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آزیتا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
۰
۰
خداخیرتان بدهد حرف دل مردم را زدید این طرح تصویب بشه دل كل مردم ایران شاد میشه دل ملت ایران همراه با این عزیزان سوخت
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
۰
۰
ساعت خواب!!!!!!!
خسته نباشید واقعا

نیازمندی ها