معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان:

اجرای فاز دوم طرح کنترل مکانیزه پارک حاشیه‌ای در کاشان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر فاز دوم طرح کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای در خیابان های استاد رضا عباسی، میرعماد و باب الحوائج اجرا می شود.
کد خبر: ۹۹۶۲۲۷
اجرای فاز دوم طرح کنترل مکانیزه پارک حاشیه‌ای در کاشان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، محمد مسعود چایچی با اعلام این خبر بیان داشت: باتوجه به ماده قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداری ها مکلف هستند در معابر پرترافیک شهری تجهیزات لازم را برای اخذ حق توقف فراهم کنند.

وی تصریح کرد: طرح کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای به منظور عادلانه سازی فضای پارک برای شهروندان از یکم اردیبهشت ماه سال جاری بصورت آزمایشی در دو خیابان شهید بهشتی و باباافضل اجرا شد.

چایچی اذعان داشت: توقف بیش از 30 دقیقه مشمول هزینه پارک شده و این هزینه برای افراد دارای برچسب سی پی از طریق کسر اعتبار موجود در برچسب وصول می شود و در افرادی که اقدام به تهیه برچسب نکرده اند بصورت بدهی پلاک خودرو ثبت می شود.

به گفته وی اجرای فاز اول این طرح در خیابان های شهید بهشتی و باباافضل نتایج مثبتی مثل حذف پارک های دوبل، کاهش تصادفات و روان شدن ترافیک را به همراه داشته است.

چایچی با بیان این که 85 درصد از پارک های انجام شده در این دو خیابان زیر 30 دقیقه و رایگان انجام گرفته ، پذیرش فرهنگ حذف پارک های غیرضروری در هسته مرکزی شهر را به عنوان بزرگترین دستاورد این طرح قلمداد کرد.
این مقام مسوول یادآور شد: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی فاز دوم این طرح در خیابان های استاد رضا عباسی، میرعماد و باب الحوائج توسط شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان عملیاتی می شود.

وی تبیین کرد: همچنین تا پایان سال جاری فاز اول ایستگاه های دوچرخه درهسته مرکزی شهر و بهره برداری از پارکینگ طبقاتی باب الحوائج نیز با همکاری این شرکت به بهره برداری می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها