
به گزارش جام جم آنلاین ، باشگاه صبای قم با ارسال نامه اعتراضآمیز نسبت به عملکرد شاهین حاجبابایی داور بازی این تیم با پرسپولیس به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعتراض کرد.
در این نامه اشاره شده است که صبای قم تاکنون در 4 مسابقه از داوری لطمه خورده و در دیدار با پرسپولیس نیز قضاوت داور در نتیجه اثرگذار بوده است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند