دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه از افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۹۱۷
تراز آبی دریاچه ارومیه افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، فرهاد سرخوش امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه طی ششم بهمن‌ماه سال‌جاری یک هزار و 270.55 سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با یک هزار و 270.44 سانتی‌متر بود.

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته، یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته نیز یک هزار و 270.59 سانتی‌متر گزارش شده است.

این مسؤول تراز آبی دریاچه ارومیه را در ابتدای سال زراعی گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه در این بازه زمانی برابر با یک هزار و 270.08 سانتی‌متر اعلام شد.

سرخوش تراز آبی دریاچه ارومیه را ابتدای سال زراعی جاری را یک هزار و 270.54 سانتی‌متر گزارش کرد و گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه یک‌هزار و 274.10 سانتی‌متر است.

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه یادآور شد: تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت آبی دریاچه ارومیه به‌کار گرفته‌ایم و در این خصوص تلاش‌های خوبی می‌شود.

این مسؤول اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ششم بهمن‌ماه امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته 11 سانتی‌متر افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها