به نظر می رسد که تب عکس‌های سلفی به این زودی‌ها نخواهد خوابید و هر روز شاهد اخبار جدیدی در این زمینه هستیم. علاقه زیاد کاربران به این نوع عکسبرداری، در برخی از موارد دردسر های جبران ناپذیری به بار می آورد با این حال با هدف تامین نیاز کاربران، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در تلاشند تا محصولات جدید خود را به سنسور های سلفی قدرتمند با قابلیت‌های جذابی مجهز کنند.
کد خبر: ۹۹۴۷۵۴
با 5 مورد از قدرتمندترین دوربین‌های سلفی آشنا شوید

بقه گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، سامسونگ پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S8 را به فناوری فوکوس خودکار به جای فوکوس ثابت مجهز خواهد کرد و سری A این شرکت نیز دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با رزولوشنی معادل دوربین‌های اصلی هستند. به این ترتیب با عرضه شدن دوربین‌های سلفی با کیفیت‌های بالا و قابلیت‌های جالب توجه، کاربران نیز بیشتر به ثبت عکس‌های سلفی ترغیب می‌شوند.

در ادامه با 5 مورد از گوشی‌هایی که علاقه مندان به عکس‌های سلفی را بسیار جلب خواهند کرد، آشنا می‌شویم.

1. اکسپریا XA Ultra سونی (300 دلار)

گوشی 6 اینچی اکسپریا XA Ultra که با قیمت 230 تا 300 دلار، بسته به تخفیف خوردن یا نخوردن، در ایالات متحده فروخته می‌شود، به دوربین سلفی 16 مگایپسکلی با فناوری لرزشگیر اپتیکال و سرعت سینک فلاش LED آهسته مجهز است.

2. X9 ویوو (400 دلار)

گوشی X9 شرکت ویوو که در ایالات متحده به فروش می‌رسد، جایگاه بسیار خوبی در عرصه عکاسی سلفی دارد و به دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز است، تا بتواند تصاویر بسیار با کیفیتی همراه با افکت عمق میدان و نور ال ای دی Soft-Glow ثبت کند.

سایر مشخصات این گوشی هم بسیار قابل قبول هستند که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به بدنه آلومینیومی باریک با نمایشگر اولد 5.5 اینچی، تراشه اسنپدارگون 625، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و محافظ صفحه گوریلا گلس 5 اشاره کرد، این گوشی بعد از گلکسی نوت 7 دومین محصولی است که به گوریلا گلس 5 مجهز شده است.

3. Moto Z (پانصد دلار)

موتو زد که یکی از باریک‌ترین گوشی های هوشمند جهان محسوب می‌شود، به یکی از قدرتمندترین دوربین‌های سلفی با لنز واید و فلاش LED مجهز شده است. این گوشی با فریم فلزی باریک 5.9 میلی متری خود از لحاظ ظاهری بسیار زیباست و Moto Mod ها نیز می‌توانند این گوشی را به یک پروژکتور، اسپیکر تبدیل کرده یا زوم اپتیکال 10 برابری را در اختیار کاربران قرار دهند.

4. V5 ویوو (250 دلار)

گوشی اقتصادی V5 به دوربین بسیار قدرتمند 20 مگاپیکسلی با سنسور IMX376 سونی و دیافراگم f/2.0 و فلاش LED مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی می توانیم به نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، چهار گیگابایت رم و تراشه هشت هسته ای اشاره کنیم.

5. گلکسی A5 2017 سامسونگ (450 دلار)

گلکسی A5 گلکسی A7 از جمله معدود گوشی های هوشمند غیر چینی هستند که به دوربین سلفی 16 مگایپسکلی با دیافراگم f/1.9 مجهز شده‌اند. کیفیت دوربین اصلی و عقب این گوشی‌ها نیز 16 مگایپسکل است. تراشه 14 نانومتری، اسکنر اثر انگشت و بدنه شیشه‌ای ضد آب از دیگر مشخصات این گوشی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها