استویچف رفت، کولاکوویچ می‌آید

والیبال ایران همچنان به دنبال سرمربی!

استویچف: هدایت تیم ملی والیبال ایران مسئولیت بزرگی است

گزینه بلغارستانی هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: من از سطح تیم ملی والیبال ایران آگاهی داشتم ولی هدفم شناخت بهتر سطح والیبال ایران بود.
کد خبر: ۹۹۴۷۱۲

رادوستین استویچف پس از دیدار تیم‌های بانک سرمایه و شهرداری ساری در خانه والیبال اظهار کرد: از سطح تیم ملی والیبال ایران آگاهی داشتم ولی هدفم شناخت بهتر سطح والیبال ایران بود. می‌خواستم تعدادی از بازی‌های لیگ را ببینم و دیدن این بازی برای من بسیار مفید بود. وی ادامه داد: با برخی مربیان لیگ و سرمربی تیم نوجوانان ایران صحبت کردم ولی برای شناخت بیشتر لازم است بازی‌های بیشتری را ببینم و با مربیان بیشتری صحبت کنم. هدف من شناخت فلسفه و نظم والیبال ایران است و برای این منظور نیاز به اطلاعات بیشتری دارم.

گزینه بلغارستانی هدایت تیم ملی والیبال تصریح کرد: قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران مسئولیت بزرگی است، همه مربیان دنیا می‌دانند که تیم ایران بسیار قدرتمند است و به همین خاطر کسی که این مسئولیت را قبول می‌کند باید با اهداف فدراسیون هماهنگ باشد. هدف فدراسیون والیبال ایران قرارگرفتن در بین 4 تیم برتر المپیک است. برای گرفتن تصمیم نهایی باید ارزیابی بیشتری از تیم ملی و والیبال ایران داشته باشم.

وی در مورد احتمال قبول سرمربیگری تیم ملی خاطرنشان کرد: پاسخ به این سوال بسیار سخت است و بهتر است جواب آن را از رئیس فدراسیون والیبال خود بپرسید.

استویچف یادآور شد: امکانات والیبال ایران برای رسیدن به نیمه‌نهایی المپیک کافی است ولی این تنها عامل پیشرفت یک تیم نیست خوشبختانه سازماندهی والیبال ایران خوب است و من به پیشرفت والیبال ایران احترام می‌گذارم. والیبال ایران راه خود را بلد است. هر مربی که به ایران بیاید و هدایت این تیم خوب را قبول کند باید شناخت کافی از بازیکنان داشته باشد و این موضوع بسیار مهمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها