استاندار خوزستان به همراه شهردار اهواز و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر از کوی سیاحی بازدید نمودند و پس از آن در محل ایستگاه آتش نشانی گلستان حضور یافته و به مقام شامخ شهدای آتش نشان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۹۳۵۶۹

غلامرضا شریعتی گفت: شهرداری اهواز در محلاتی از کوی سیاحی اقدامات مهم و قابل تقدیری انجام داده است. اما باید در زمینه فاضلاب هم کارها و اصلاحاتی انجام شود تا شهرداری بتواند در سایر محله ها نیز عملیات بهسازی معابر را انجام دهد.

وی به بازدید خود از کوی مشعلی اشاره کرد و گفت: مقرر شد دستگاهها به صورت هماهنگ حل مشکلات منطقه را سریعاً در دستور کار خود قرار دهند.

شریعتی با اشاره به تلاشهای استانداری در جهت هماهنگی بین بخشی میان دستگاهها خاطرنشان کرد: برای من همه ارگانها یکسان هستند و در جهت رفع مشکلات، از هیچگونه همکاری فروگذار نخواهم کرد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: اگر همه دستگاهها با هم کار کنند و خدمت رسانی و ارتقای خدمات داشته باشند شهر توسعه می یابد در غیر این صورت اگر یک دستگاه به تنهایی جلو برود این رشد یکجانبه، رشد سرطانی است.

وی در پایان افزود: در زمینه های آب شرب، تقاطع های غیر همسطح، ترافیک، بهبود خدمات شهری، برق و راههای استان اقدامات مهمی در جریان است که مردم به تدریج نتایج آن را مشاهده خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها