32 نفر ازمدیران و اعضای کانال تلگرامی که مطالب و تصاویر غیراخلاقی منتشر می‌کردند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۹۹۱۷۲۲
بازداشت 32 عضو باند غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دراین باره به میزان گفت: این افراد با تحریک اشخاص به انحراف جنسی، گرایش به مضامین غیراخلاقی و ایجاد پروفایل غیرواقعی به جذب بیش از 3000‌نفر در کانال‌های غیراخلاقی اقدام کرده بودند. آنها محتویات غیراخلاقی که شامل ویدئو و عکس بود، در تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام منتشر می‌کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: با تکمیل مستندات، پرونده این افراد درحال رسیدگی است و به دستور مسئولان قضایی استان هرمزگان، کانال‌های فوق مسدود شده است.

وی گفت: این اقدام در پی افزایش سطح مطالبات عمومی مردم و به منظور برخورد با مجرمان مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی و پالایش فضای مجازی از محتوای غیراخلاقی و مجرمانه صورت گرفته است.

دستگاه قضایی هرگز اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با اقدامات مخرب، مجرمانه و هنجارشکنانه؛ امنیت عموم مردم و کاربران فضای مجازی را به‌خطر بیندازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
احسنتم
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
كاش قوه قضاییه همینجور كه به درخواست مردم این به اصطلاح‌ مدیران در پیتی رو دستگیر میكنه اون مدیرای دانه درشت كه بیت المال رو غارت میكنن رو هم بگیره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها