کی‌روش: نباید با برانکو بجنگم / نتایج تیم ملی به حساب نمی آید

سرمربی تیم ملی ایران گفت: من باید تمرکزم برای مبارزه با تیم‌هایی نظیر چین، قطر، کره‌جنوبی و ازبکستان در مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی 2018 باشد و نباید با برانکو و دیگر تیم‌های ایران بجنگم.
کد خبر: ۹۸۸۱۹۹
کی‌روش: نباید با برانکو بجنگم /  نتایج تیم ملی به حساب نمی آید

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از هوادار ، کارلوس کی روش شب گذشته گفت و گویی را با اسوشیتدپرس انجام داد و از سختی راهی که برای صعود به جام جهانی 2018 دارد صحبت کرد . او در این باره اظهارداشت: فدراسیون فوتبال عنوان کرده که نمی‌تواند برای اجرای آماده‌سازی تیم ملی در جام جهانی 2018 اقتدار لازم را داشته باشد و انتظار دارید من بعد از شنیدن این حرف، چه کاری انجام بدهم؟

کی‌روش درباره اظهار نظر های برانکو تاکید کرد: من نمی‌توانم در جایگاهی باشم که یک نجیب‌زاده (برانکو) در ایران به من توهین کند و فدراسیون ایران هم هیچ کاری انجام ندهد.در ایران نه هواداران و نه نتایجی که بدست می‌آیند به حساب نمی‌آیند. برخی افراد پرقدرت پشت پرده هستند که به حساب می‌آیند، آن‌ها می‌خواهند تیم ملی را از بین ببرند و نتیجه نگیرد.

وی در پایان افزود: من باید تمرکزم برای مبارزه با تیم‌هایی نظیر چین، قطر، کره‌جنوبی و ازبکستان در مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی 2018 باشد و نباید با برانکو و دیگر تیم‌های ایران بجنگم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها