رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت:

بیشترین تسهیلات لرستان به حوزه صنعت وارد شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیشترین تسهیلات استان به حوزه صنعت وارد شده است.
کد خبر: ۹۸۷۷۵۲

محمدرضا صفی‌خانی اظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه نیپا در کشور واحدهای تولیدی استان نیز در این سامانه ثبت‎نام کردند که 307 مورد آنها واحدهای راکد و زیر ظرفیت اصلی تولید بودند.

وی اضافه کرد: برای احیای آنها 405 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که 357 میلیارد آن طی آخرین گزارش به دست آمده پرداخت شده است.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: پرونده حدود 225 واحد با مبلغ 244 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شد که 126 مورد از آنها پذیرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه عمده طرح‌ها مربوط به بخش کشاورزی بودند، افزود: در وزارت صنعت و معدن واحدها بر اساس کد ملی و سایر مشخصات معرفی می‌شوند که از 3000 طرح فرستاده شده به وزارت، حدود 176 مورد پذیرفته شدند.

وی گفت: این طرح‌ها به صورت 100 درصدی جزو موارد منطبق با تعریف طرح‌های راکد بوده که شامل پروژه‌های تعطیل، با زیرظرفیت فعال و پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد هستند.

صفی‌خانی با بیان اینکه در استان بیشترین تسهیلات به حوزه صنعت اختصاص یافته است، افزود: تا به حال خیلی بیشتر از تعهد یکساله خود عمل کرده‌ایم و در سامانه رونق تولید به لحاظ تحقق تعهدات رتبه اول را دارا هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها