رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال در مورد مسائل مطرح شده در این نشست، حرف‌های جالبی زد و گفت که هیچ خط قرمزی در این زمینه وجود ندارد: «خط قرمزی نداریم و با فساد برخورد می‌کنیم. در این جلسه درباره فساد در فوتبال دو گروه صحبت می‌کردند؛ گروه اول می‌گفتند اصلا در فوتبال فسادی وجود ندارد که در نشست امروز پذیرفتند در فوتبال فسادهایی هست و گروه دیگر می‌گفتند کل فوتبال فاسد است که در این جلسه مشخص شد این‌گونه نیست. ما گفتیم هر کسی مدرکی دارد آنها را ارائه کند، قرار هم بر این شد هرکسی هر مدرک مستدلی دارد، ارائه کند.»
کد خبر: ۹۸۷۱۱۴

او با بیان این‌که در این زمینه باید همه به ماجرا ورود کنند، گفت: «دستگاه‌ها باید امنیت لازم را ایجاد کنند تا افراد از حرف زدن نترسند. باید امنیت کافی وجود داشته باشد که اگر کسی خواست حرف بزند، بعد از حرف‌هایش نگران آینده نباشد. همچنین قرار است اگر بحث مجرمانه‌ای درباره فساد در فوتبال وجود داشته باشد حتما به دادگاه ارجاع داده شود. امروز مسئولان دادستانی هم بودند و قرار شد پرونده‌ها به‌صورت جدی پیگیری شود، هدف ما مچ‌گیری نیست بلکه می‌خواهیم پیشگیری کنیم. البته در جلسه امروز از مجلس افرادی حضور نداشتند.»

او در پایان درباره این‌که آیا فساد در فوتبال وجود دارد یا نه گفت: «پرونده‌های مختلفی وجود دارد و دو پرونده در خصوص رمالی وجود دارد. در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که در فوتبال فساد هست اما سازمان‌یافته نیست. باید در این مورد صبوری کرد و کار عاقلانه و منطقی را پیش برد. راه‌حل منطقی این است که تک‌تک افراد را بخواهیم و با آنها برخورد جدی شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها