باهنر در نشست خبری:

آرای روحانی ریزش کرده است/ مردم از بیکاری و تورم رنج می برند

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از سوی نیروهای انقلابی درحال بررسی است، گفت: این جبهه از جامعیت خوب و نسبی برخوردار است.
کد خبر: ۹۸۵۶۴۷
آرای روحانی ریزش کرده است/ مردم از بیکاری و تورم رنج می برند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا باهنر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: برخی وانمود می‌کنند فتنه ۸۸ تمام شده و باید گذشته را فراموش کنیم؛ این اشتباه برخی است. در سال ۸۸ فتنه عظیمی ایجاد شد و عده‌ای یا توهم داشتند که پیروز انتخابات خواهند شد یا عمد داشتند، از این رو می‌خواستند کمبود رأی خود را کف خیابان‌ها جبران کنند.

وی تصریح کرد:۹ دی باید همیشه زنده مانده و به نسل‌های بعدی منتقل شود تا از این اتفاقات جلوگیری شود. حصر سران فتنه اوج عطوفت نظام به آنهاست؛ اگر قرار باشد محاکمه شوند، بدتر از این رقم خواهد خورد.

وی درباره احتمال ریزش آرای روحانی گفت: اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نخواهند کرد، کاندیدای میانه‌رو و اصلاحات، روحانی است. حال برخی رگه‌ها که چندان قدرت‌طلب هم نیست، برخی چهره‌های دیگر را معرفی می‌کنند اما اصلاح‌طلبان کسی را جز روحانی ندارند.

باهنر افزود: روحانی دیشب هم گفت که «هنوز زود است بگو که کاندید می‌شوم یا نه» اما اینها تعارف است؛ به‌هرحال طبیعی است که آرای وی تا حدودی ریزش کرده باشد، چون مردم از بیکاری و تورم هنوز ذائقه تلخ دارند.

وی درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه‌ها هر قدر به سمت وحدت بروند، به نفع آنها خواهد بود. جبهه مردمی نیروهای انقلاب درحال بررسی است. جبهه‌های سنتی قبلی هم در حال فعالیت هستند. این جبهه به نظر از جامعیت خوب و نسبی برخوردار است. نیروهای انقلابی در حال مطالعه هستند که به این جبهه بپیوندند یا نه؛ اما این جبهه به نظر ظرفیت دارد برای اینکه جامعیت داشته باشد. ما هم در جامعه اسلامی مهندسین و پیروان در حال بررسی هستیم و در روزهای آینده اعلام می‌کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره کاندیداتوری میرسلیم گفت: تنوع کاندیداها در شروع انتخابات می‌تواند وحدتِ نتیجه کثرت باشد، اما اگر این کثرت باقی باشد اتفاقی که در انتخابات قبلی رخ داد، تکرار می‌شود. ما به تصمیم مؤتلفه اسلامی احترام می‌گذاریم، اما این کاندیدا برای جبهه پیروان خط امام و رهبری نیست چون برای کاندیدای جبهه باید به وحدت برسیم.

باهنر درباره تکثر کاندیداها و لطمه خوردن به وحدت اصولگرایان عنوان کرد: تکثر کاندیدا در آغاز انتخابات، بد نیست، اما اگر در ادامه نتوانند به وحدت برسند خوب نیست. جبهه مردمی انقلاب اسلامی شاید در آینده بتواند محوریت اصولگرایی را در دست بگیرند که باید خیلی زود به جمع‌بندی برسیم.

وی افزود: حزب مؤتلفه بارها اعلام کرده که با اصولگرایان همراه هستند، اما حق دارد که بر سر کاندیدای خود چانه‌زنی کند. ما اطمینان داریم که جبهه پیروان خط امام و رهبری و مؤتلفه اسلامی با جبهه اصولگرایی همراه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
نكنه بازم فكر كردید بازم روحانی رای میاره؟خنده داره
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
حمید جان نكنه شما فكر می كنید احمدی نژاد و دار و دسته اش رای می آورند واقعا خنده داره! ما همه داریم تاوان 8 سال ریاست جمهوری این آقا و كار هابش را می دهیم.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
بحث رأی آوردن روحانی نیست... بحث انتخاب بد و بدتر است. در انتخابات گذشته كدام یك از كاندیداها بهتر از روحانی بودند؟؟؟ البته روحانی هم بهترین نیست، اما چاره چیست؟؟؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
پاسخ به جواب زیز: احمدی نژاد كه دیگه نمیاد چرا شما ....
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
تلاش و تلقین به مردم برای روی كار آوردن شخصی از خط محمود... / هیهات...
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
والا خسته شدیم از بس از این وعده و وعید شنیدیم...نخواستم این كلید زنگ زده شو...
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
باسلام:تورم وبیكاری امروز ثمره 8 سال لجبازی وتحریمهای بین المللی با ما بود .بالاخره هرامتیازی منجمله حق انرژی هسته ای امری نیست كه بخواهی آنرا آسان بدست بیاوری طبعا باید هزینه هایی را بپردازی .امیدوارم آیندگان ونسلهای بعدی كمی به ما افتخار كنند تا روحمان درآرامش باشد.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
نه احمدی نژاد و نه روحانی به دردمردم نخوردن به غیر از گرفتاری و مشكلات زیاد كاری نكردن
سوزان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
تا یكی بیاد بازی آزمایش و خطا راه بندازه مجبوراً به حسن رأی میدم...
یه بیكار
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
اینارو میگید .. این جناح و اون جناح و به جون هم میندازید كه باز ملت سر وعده بیخود هر كی كه كاندید میشه بیان و رای بدن...
این یا اون فرقی نداره كه فقط كلا وعده وعیده
سی وشش سالمه
فوق لیسانس برق گرفتم
ولی دارم برای ماهی هشتصد هزار تومن سگ دو میزنم بیمم رو هم رد نمیكنن... زن نگرفتم هنوز من نه معتادم نه علاف و تنبل
من زور خودمو زدم و فقط تونستم زنده باشم
مسئولین درد امثال من رو
نمیفهمن
جام جم تو هم درد رو نمیفهمی كه من هر چی مینویسمو فیلتر میكنی
تو هم با اونایی
تو هم مجله زردی
هر چی به نفعته میزاری بقیش فیلتر


داودی زنجانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
با سلام مردم از شعار خسته شده اند مردم پراید بیست میلیونی نمی خواهند همان پراید دومیلیون وهفتصد تومانی برای خارج صادر می شود می خواهند مردم به كسی رای می دهند كه كاندیدای محترم ولایت رهبری وقانون اساسی را قبول داشته باشد جز این شاخصه به كسی رای نمی دهم
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
ریز ش كه چه عرض كنم ... این دولت فقط دولت حرف است عمل كردن به وعده ها مرده است.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
چرا دروغ الان از زمان احمدی نژاد صد درجه بدتر شده به طوری كه به 12 یا 13 ماه نرسیدیم جیب من نوعی با زن و بچه خالی شده ولی یه نكته بگم اون زمان وقتی اقای احمدی نژاد پشت بلندگو میرفت احساس می كردم داره با تعدادی بچه صحبت می كنه، معذرت میخوام انگار فكر می كرد اینها هیچكدوم تا سیكل هم درس نخوندن!!!!!!یه حرفهایی می زد كه ادم خجالت میكشید بگه این رئیس جمهور ایرانه ولی اقای روحانی داستانش فرق میكنه اگه یه وعده ای میده توش حس بدی نداری احساس میكنی كسی هستش كه میخواد واقعا كمك كنه، توی كلماتی كه به كار میبره بوی توهین و یا مسخره كردن دیگران وجود نداره با تشكر

نیازمندی ها